چرا بعضی از مردها باوجود داشتن همسری تمام وکمال ازمحسنات به خیانت مرتکب میشوند؟ با آسمونی همراه باشید.
یکی از علل خیانت مرد به همسر اینست که ؛مرد اعتماد به نفس لازم را ندارد و به همین خاطر به سوی افرادی گرایش پیدا می کند که از خودش پایین تر هستند.زمانیکه با کسانیکه پایین تراز خودشان هستند ارتباط برقرار میکنند استرس وپایین بودن اعتماد بنفسشان را حس نمیکنند وارامش بیشتری را حس میکنند .
تنها در آن زمان است که این مرد، اعتماد بنفس بدست می آورد زیرا نسبت به آن شخص احساس برتری می کند. چون مردها ذاتا نیاز به حس مالکیت وبرتری وقدرت دارند با این رابطه تقریبا به ان دست پیدا میکنند.

راه حل چیست؟
مراجعه به روانشناس است تا به زوجین کمک شود بی پرده و وبسیار راحت وشفاف در خصوص احساسات واقعی شان وترس هایشان ونیازهایشان با یکدیگر صحبت کنند.
گاهی اوقات غفلت از رابطه وکم توجهی زوجین به هم باعث بروز چنین مسائلی میشود. سعی کنید هرچند وقت یکبار به ارزیابی رابطه خود بپردازید وبه ان نمره بدهید ودرصورت نیاز به ترمیم رابطه اقدام نمایید .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چرا مردان با وجود داشتن زنی خوب ، با زنی پایین تر از همسرشان رابطه برقرار میکنند؟؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چرا مردان با وجود داشتن زنی خوب ، با زنی پایین تر از همسرشان رابطه برقرار میکنند؟؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.