زمان مطالعه: 1 دقیقه
اتمام رابطه

اتمام رابطه

به نام یگانه عالمگاهی اوقات براساس شرایط یا موقعیت های موجود مجبور هستیم که رابطه را پایان بخشیم. اتمام یک...
اتمام رابطه
اتمام رابطه

به نام یگانه عالم

گاهی اوقات براساس شرایط یا موقعیت های موجود مجبور هستیم که رابطه را پایان بخشیم. اتمام یک رابطه لزومأ به معنی بد بودن طرفین یا یکی از آنها نیست بلکه انسانها هر یک منحصر به فرد و پیچیده هستند و دارای نیازهای متفاوت و منحصر به فرد، گاهی این نیازها با هم تطابق ندارد.

همیشه سعی نکنید به دنبال قربانی و متهم باشید چون این نوع طرز فکر برای شما چیزی جز ناراحتی های شدید و پریشانی به ارمغان نمی آورد.

همیشه سعی کنید احترام طرف مقابل خود را نگه دارید و همیشه به این فکر کنید که این شخص یک زمانی بالاترین و والاترین مقام را برای شما داشته است و به این فکر کنید که شما و تفکر و احساستان ارزش بیشتری دارد و نباید آن را خرج یک رابطه تمام شده نمود بلکه نیروی خود را برای سازندگی زندگی خود خرج کنید تا بتوانید به هدفهای زندگیتان دست یابید.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اتمام رابطه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اتمام رابطه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.