زمان مطالعه: 4 دقیقه
چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟!

چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟!

«بازی مرکب» یک سریال محصول کره جنوبی است که پخش آن از 17 سپتامبر آغاز شد و به یکی از محبوب ترین برنامه های نتفلیکس تبدیل شده است.

♦ خطر اسپویل ♦

سریال بازی مرکب نمایش دنیایی را به تصویر می کشد که در آن یک سازمان مرموز افرادی را که بدهی زیادی دارند و "در حاشیه زندگی می کنند" کنار هم جمع می کند. این افراد بازی های قدیمی کودکانه ای را در ازای دریافت مبلغ هنگفت انجام می دهند. اسکویید گیم به یکی از پربازدیدترین برنامه های نتفیلیکس تبدیل شده و در صدر جدول سریال های این پلتفرم قرار گرفته است. در این بخش از آسمونی به معرفی بازی های جذاب این سریال می پردازیم.

سریال بازی مرکب

بازی اول: چراغ قرمز، چراغ سبز

چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟!
چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟!

این یکی از نمادین ترین بازی های سریال بازی مرکب "Squid Game" است، به این دلیل که اولین بازی بود که در سریال انجام شد و تصویر وحشتناک آن عروسک غول پیکر را در ذهن ها بجا گذاشت.

با این حال، از آنجا که این اولین بازی است که انجام می شود ، می دانیم که بعداً در سری بعدی بازی های بیشتری وجود خواهد داشت. با این حال، اولین تصویری که می بینیم ین است که بازیکنان در صورت باخت، کشته می شوند. اما این بازی چگونه انجام می شود؟

نحوه انجام بازی

  1. بازیکنان در ابتدای بازی پشت خط قرمز قرار می گیرند.
  2. موقتی صدای چراغ سبز را بشنوند رو به جلو حرکت می کنند.
  3. وقتی صدای چراغ قرمز را بشنوند باید بایستند. اگر هنگام چراغ قرمز حرکت کنند یا تکان بخورند می بازند و باید به خط قرمز ابتدای بازی برگزدند.
  4. فردی که تا انتها برود برنده بازی است.

بازی دوم: شکلات دالگونا

بازیهای-اسکوییدگیم
بازیهای-اسکوییدگیم

بازی کمتر، تنش بیشتر. از لحظه ای که ما و گی هون متوجه شدیم بازی چیست، فهمیدیم که یک بازی پر از تنش خواهد بود. بازیکنان در این بازی سعی می کنند با دقت یک شکل را بدون شکستگی از شیرینی خارج کنند.

تماشای بازیکنانی که به شیرینی با یک سوزن ضربه می زنند، شکنجه آور است ، به ویژه گی هون که با سخت ترین شکل برای خارج کردن شکل چترگیر کرده بود.

برخی از بازیکنان بخش هایی از شیرینی خود را بریدند و بازی و زندگی برایشان تمام شد. اما بقیه بازیکنان از هوش خود برای موفقیت در این بازی استفاده می کنند. یکی از فندک برای گرم کردن سوزن استفاده می کند و دومی با لیسیدن مکرر شیرینی ها را آب می کند.

بازی سوم: طناب کشی

آموزش بازی اسکویید گیم
آموزش بازی اسکویید گیم

بینندگان از دیدن این بازی طناب کشی به همان اندازه که تیم گی هون احساس ترس می کردند، وحشت زده شدند.

اما آنچه که باعث موفقیت تیم گی هون در این بازی شد، نبوغ محض بود. ایل نام نام تیم خود را با هوشمندترین روش بازی طناب کشی هدایت می کند. به طوری که به تیم دیگر کمی اجازه پیشرفت می دهد و سپس آن ها را غافلگیر می کند. به نظر می رسد همه چیز از دست رفته است تا زمانی که سانگ وو با یک ایده دیگر از راه می رسد و در نهایت پیروزی آنها اعلام شود. طناب کشی یک بازی بسیار دلهره آور است، اما به لطف هوش و تکنیک بازیکنان، به یکی از لذت بخش ترین بازی های این سریال تبدیل شد.

نحوه انجام بازی

  1. بازیکنان در گروه های یکسان قرار می گیرند.
  2. با اشاره داور، بازیکنان باید طناب را به سوی خود بکشند.
  3. بازیکنان باید با قدرت هرچه بیشتر طناب را به سوی خود بکشند تا نقطه میانی طناب به سمت آن ها حرکت کند.

بازی چهارم: تیله بازی

 دانلود بازی بازی مرکب
دانلود بازی بازی مرکب

در حالی که قدم زدن روی سنگ های شیشه ای جالب تر بودند، تیله بازی استرس زیادی را به همراه داشت که مدتی طول کشید تا هواداران تا از آن رهایی یابند.

در ابتدا، بازیکنان باید یک شریک را برای بازی انتخاب کنند که این خود به تنهایی بسیار حساس بود. سپس اتفاق بی رحمانه ای رخ داد. بازیکنان باید مقابل یکدیگر بازی می کردند. این بدان معناست که دوستان - حتی زن و شوهر - اکنون در یک بازی مرگ و زندگی رقابت می کنند.

اما این بازی میان گی هون و ایل نام بود که همه چیز را خیلی حساس کرد. گی هون تلاش کرد تا ایل نام را با او بازی کند، اما پیرمرد ذهن و خاطرات خود را از دست داده بود. گی-هون سرانجام به فریب پیرمرد متوسل شد و توانست او را شکست دهد.

بازی پنجم: پل های شیشه ای

 دانلود بازی بازی مرکب
دانلود بازی بازی مرکب

این بازی قبل آنکه شروع شود هم دلهره آور بود! در بازی پل شیشه ای بازیکنان باید تصمیم بگیرند که کدام شماره را انتخاب کنند و گی هون در آغاز بازی با استرسش یک وحشت عجیبی به مخاطب القا می کند. این یک چالش عمیق بود و بینندگان را هم به اندازه گی هون در فرایند تصمیم گیری درگیر کرد.

سپس بازی شروع شد، بازیکنان باید از روی پل ساخته شده از سنگ پله های شیشه ای راه خود را پیدا می کردند. وقتی بازیکنان روی شیشه قدم بگذارند، نیمی از شیشه می شکند و نیمی از آن سالم می ماند. بازیکنان سعی می کردند تصمیم بگیرند که روی کدام شیشه راه بروند. با یک انتخاب اشتباه، شیشه خرد می شود و بازیکن به زمین می افتد و می میرد. هر بار که بازیکنی روی یکی از شیشه ها می پرید، نفس بینندگان در سینه حبس می شود تا سرنوشت آنها را ببینند.

بازی ششم: بازی ماهی مرکب

بازی مرکب دانلود
بازی مرکب دانلود

آخرین بازی در این سریال یک رویارویی بی رحمانه بین گیهون و سانگ وو است که بازی قدیمی کودکانه خود را انجام می دهند. اسکویید گیم یک نبرد خونین میان دو دوست سابق است که هر دو در نقطه ای از بازی برتری دارند.

بازی مرکب نقطه قوت این سریال فوق العاده است، اما لحظات دلهره آور بیشتری در آن وجود دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه بازی های اسکویید گیم را بازی کنیم و نمیریم؟! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.