زمان مطالعه: 10 دقیقه
بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

خرید اینترنتی لباس می‌تواند یک راه مناسب برای صرفه‌جویی در وقت و پول باشد. البته اگر قواعد آن را بلد باشید!...

خرید اینترنتی لباس می‌تواند یک راه مناسب برای صرفه‌جویی در وقت و پول باشد. البته اگر قواعد آن را بلد باشید! خرید اینترنتی هم مثل هر چیز دیگری نیاز به یک راهنما دارد تا از این قواعد بگوید تا به پشیمانی منجر نشود. به همین بهانه آسمونی در این بخش به کمک شما آمده تا بدانید چطور باید بهترین خرید اینترنتی را انجام دهید. همپنین در پایان این مقاله بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
راهنمای خرید لباس زنانه و دخترانه

اولین کاری که باید برای شروع خرید اینترنتی انجام دهید این است که یک فروشگاه اینترنتی لباس مناسب پیدا کنید، برای این کار می‌توانید می‌توانید کمی در اینترنت سرچ کنید. برای سرچ و گشتن در اینترنت باید از کلید واژه‌های مناسب استفاده کنید، مثلا اگر به دنبال یک شلوار جین زنانه می‌گردید، کلمه‌های درست و دقیق استفاده کنید و اگر فیت خاصی را مدنظر دارید آن را هم در کنار سرچ خود بنویسید مثل “شلوار جین جذب زنانه“. اگر به دنبال لباسی با یک برند خاص می‌گردید نام برند را هم در سرچ خود به کار ببرید که درست به سایتی دست پیدا کنید که آن برند را در بین لباس‌های خود دارد.

کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟

نکته بعدی این است که باید یک فروشگاه تخصصی مد و لباس را انتخاب کنید، یک فروشگاه تخصصی احتمالا به شما اطلاعات دقیق‌تری در زمینه مد و لباس می‌دهد و البته می‌توانید به اصالت کالاها هم اطمینان بیشتری داشته باشید.

فروشگاهی را انتخاب کنید که برندهای لباس اصل داشته باشد. برای اینکه مطمئن شوید واقعا همه اجناس اصل هستند می‌توانید فروشگاهی را انتخاب کنید که نمایندگی آنلاین برندهایی را که می‌فروشد، داشته باشد.

online-clothing-stores
online-clothing-stores
نوبت به اندازه‌گیری می‌رسد

مهم‌ترین قدم پس از پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی لباس این است که اندازه‌های خودتان را برای انتخاب سایز به خوبی بدانید، ابتدا به این نکته توجه کنید که حتما برای خرید اینترنتی لازم است که خودتان را به خوبی اندازه بگیرید و به این‌که مثلا همیشه شلوار سایز 40 می‌پوشید یا کفش سایز 38 اکتفا نکنید.

در هر برند و در هر مدل لباس زنانه ای ممکن است نحوه سایز بندی متفاوت باشد، این تفاوت چیزی است که می‌توانید در راهنمای سایز هر برند لباس روی سایت همان برند یا روی سایت خرید آنلاین چک کنید.

اندازه دور کمر، دور سینه، دور باسن و همچنین سایز دقیق پاها مهم‌ترین اندازه‌هایی است که برای خرید اینترنتی لباس به آن‌ها نیاز خواهید داشت. سعی کنید این اندازه‌گیری‌ها را به صورت کاملا دقیق انجام دهید و اگر لازم است از یک خیاط کمک بگیرید. هر چند ماه یک بار روی سایزها و اندازه‌های خود تجدیدنظر کنید.

خرید لباس مجلسی با دانستن جزییات بیشتر

شاید خرید لباس مجلسی آن هم به صورت آنلاین آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار دشواری نباشد و اتفاقا یک سایت آنلاین لباس بتواند به شما انتخاب‌های بیشتری برای ست کردن تیپ مجلسی‌تان بدهد. اگر می‌خواهید یک لباس مجلسی را به صورت آنلاین خریداری کنید، تنها کافی است به جزییات بیشتری توجه کنید و البته یکی از این جزییات دانستن سایزهای دقیق خودتان است. به جنس پارچه پیراهن یا هر لباس مجلسی دیگری به خوبی دقت کنید. از روی جنس پارچه می‌توانید بفهمید که لباس تا چه حد لطیف است و یا چقدر ممکن است سنگین باشد. الیاف طبیعی مطمئنا به هر نوع الیاف مصنوعی اولویت دارد. همچنین از روی جنس پارچه می‌توانید به میزان براق بودن لباس مجلسی هم پی ببرید، مثلا پلی اورتان یا همان چرم مصنوعی، هم براق است و هم احتمالا لباس گرمی به شمار می‌رود یا اگر به فکر خرید لباس مجلسی ساتن هستید، می‌توانید حدس بزنید که لباس شما کاملا براق است.

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
برای کفش مجلسی هم خرید اینترنتی روش مناسبی است. با این‌که نمی‌توانید پیش از خرید، کفش پاشنه بلندتان را بپوشید، اگر به خوبی پای خود را اندازه بزنید و از یک برند معتبر خرید کنید، پیشاپیش می‌توانید حدس بزنید که کفش راحتی خریده‌اید.

با این حال به محض آنکه کفش یا لباس مجلسی شما به دستتان رسید باید آن را امتحان کنید و اگر مناسب نبود آن را تعویض کرده و یا پس دهید.

پس لازم است هنگام انتخاب سایت خرید اینترنتی سراغ سایتی بروید که امکان تعویض و یا پس دادن آسان آنچه را که خریده‌اید به شما بدهد، به این شکل مطمئن خواهید بود که پول خود را بابت خرید لباس مجلسی یا کفشی که احتمالا هرگز از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، هدر نداده‌اید.

خرید لباس مجلسی به صورت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که از جدیدترین کالکشن‌های برندهای معتبر مناسب‌ترین‌ها را انتخاب و خریداری کنید و به راحتی همه مدل‌ها را یک جا ببینید و با هم مقایسه کنید، این مزیت مهمی نسبت به خرید از بوتیک‌ها و پاساژها است.

خرید لباس ورزشی را به صورت آنلاین امتحان کنید

برای خرید لباس ورزشی زنانه درست مثل هر کفش و لباس دیگری می‌توانید به نمایندگی‌ها و پاساژها سر بزنید، اما اگر به یک فروشگاه اینترنتی لباس با اعتبار بالا که نمایندگی برندهای مختلف ورزشی را دارد سر بزنید، کار شما آسان‌تر می‌شود، چراکه نه تنها به سادگی برندهای مختلف ورزشی را در کنار هم دارید و آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنید بلکه در کوتاه‌ترین زمان جدیدترین کالکشن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها یک سایت معتبر خرید لباس به شما این امکان را می‌دهد که جزیی‌ترین اطلاعات در مورد تکنولوژی‌های ورزشی به کار رفته در کلکسیون‌های جدید کفش و لباس ورزشی را بخوانید و با اطلاعات دقیق و صحیح خرید کنید. مثلا می‌توانید به صورت دقیق از آخرین تکنولوژی ریباک برای طراحی کفش ورزشی دویدن خبر داشته باشید و پیش از خرید لباس ورزشی آدیداس بدانید که در سویشرت ورزشی‌تان چه تکنولوژی به کار رفته است و دقیقا برای چه ویژگی‌هایی پول می‌پردازید.

online-clothing-stores
online-clothing-stores
از خرید مانتو تا گوشواره و کیف با چند کلیک ساده

خرید اینترنتی برای بعضی لباس‌ها یا کفش‌های زنانه می‌تواند دشوارتر از چیزهای دیگری مانند کیف زنانه یا اکسسوری‌هایی مانند گوشواره یا عینک باشد. شاید بخشی از این سختی به خاطر این باشد که اندازه‌ها را در خرید اینترنتی دست کم می‌گیرید، اندازه‌ها به ویژه در مورد لباس‌هایی مثل مانتو یا لباس مجلسی زنانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. پس بدون آن‌که بدانید قد یک مانتو که عکس آن نظر شما را جلب کرده است، چقدر است و یا روی بدن، کجا قرار می‌گیرد بهتر است به فکر خرید مانتو به صورت آنلاین نباشید.

خرید مانتو به صورت اینترنتی، این امکان را به شما می‌دهد که از یک برند ایرانی با مولفه‌های طراحی‌های ایرانی انتخاب کنید، اما همه‌ی این‌ها به شرطی است که اندازه‌ها را به خوبی مورد توجه قرار دهید. با این حال شاید بهتر باشد خرید اینترنتی خود را در زمینه مد و لباس از کیف یا کفش شروع کنید که اندازه‌گیری‌شان، آسان‌تر است یا اکسسوری‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری ندارند. به این ترتیب فروشگاه اینترنتی مد و لباس خود را کمی بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه برای خرید اینترنتی لباس زنانه می‌توانید روی آن حساب کنید.

10 روش خرید اینترنتی لباس مردانه

1- قبل از خرید لباس مردانه سری به خیاطی بزنید

این را از ما بشنوید که معمولا وقتی کسی خودش را سایز می‌کند احتمال خطا وجود خواهد داشت. برای همین بهترین کار مراجعه کردن به کس دیگری مانند خیاط است که اندازه‌گیری شغل اوست. مراجعه به یک خیاط ماهر برای به دست آوردن اندازه‌های دقیق شما قبل از خرید لباس مردانه، شاید نهایتا چند دقیقه از وقت‌تان را بگیرد اما خیال‌تان را راحت می‌کند که اشتباهی در کار نخواهد بود. ضمن اینکه دیگر لازم نیست خودتان خم و راست شوید و سانتی مترها را چک کنید، همه‌ی این کارها را یک نفر دیگر برای‌تان انجام می‌دهد آن هم دقیق و بدون اشتباه. با وجود همه‌ی این‌ها اگر فکر می‌کنید فرصت مراجعه به خیاطی را ندارید در ادامه راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای اندازه‌گیری به کمک‌تان می‌آیند.

2- در خرید لباس مردانه به چه سایزهایی نیاز دارید

اگر می‌خواهید شلوار بخرید دانستن اندازه‌ی دور کمر و قد آن برای‌تان ضروری خواهد بود. ضمن این که بهتر است اندازه‌ی دور ران را هم داشته باشید. یادتان باشد معیار همیشه عریض‌ترین بخش است، یعنی اگر قرار است دور رانتان را اندازه بگیرید باید متر را دور عریض‌ترین بخش ران بگذارید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

3- اندازه‌ی دور کمر برای خرید شلوار جین مردانه

برای به دست آوردن اندازه‌ی دور کمر، بدون اینکه پیراهن به تن داشته باشید یا با وجود یک پیراهن نازک اندازه گیری را شروع کنید. حدود 10 سانتی متر زیر نافتان را با یک خودکار علامت بزنید. متر را از روی این نقطه حرکت دهید و دور کمرتان بپیچانید. بهتر است در حین اندازه‌گیری یکی از انگشتان‌تان بین شکم و متر حائل باشد. زمانی که متر دوباره به نقطه اول برگردد، عددی را نشان می دهد که سایز دور کمر شماست.

4- به دست آوردن سایز دور کمر به روشی دیگر

بعضی‌ وقت‌ها هم لازم نیست حتما خودتان اندازه بگیرید. می‌توانید یکی از لباس‌هایی را که خوب توی تنتان می‌نشیند، روی زمین پهن کنید و شروع به اندازه گیری کنید. این روش به خصوص در مورد شلوارها خوب کار می‌کند. وقتی شلوارتان را روی یک سطح صاف پهن کردید از گوشه‌ی سمت چپ کمر شلوار تا سمت راست را اندازه بزنید و در دو ضرب کنید. این عدد دور کمر شما را نشان خواهد داد. فقط مراقب باشید که موقع پهن کردن شلوار هیچ بخشی از آن تا نشده باشد.

5- خرید اینترنتی شلوار جین مردانه کمی تفاوت دارد

در مورد خرید شلوار جین مردانه قضیه کمی فرق می‌کند. شلوار جین ممکن است کمی پایین‌تر از دور کمرتان قرار بگیرد اما نهایتا روی استخوان‌های دو طرف لگن فیکس شود. شلواری که از این حد پایین‌تر بیاید یک ظاهر نامناسب به فرد می‌دهد. همچنین دقت کنید بهتر است کمر شلوار از جلو و پشت قد یکسانی داشته باشد، یعنی طوری نباشد که روی شکمتان را بپوشاند اما از پشت، موقع بلند شدن و نشستن کوتاه باشد. برای اطمینان از این مسئله می‌توانید عکس‌هایی را که از پشت شلوار گرفته شده و روی فروشگاه اینترنتی قرار داده شده است، ببینید.

6- اندازه‌گیری دور ران

نکته بعدی که قبل از خرید شلوار جین مردانه باید به آن دقت کنید این است که پشت شلوار، بخشی که روی باسن قرار می‌گیرد نباید خیلی گشاد باشد. برای دانستن اندازه ران، متر را کمی پایین‌تر از استخوان لگن، دور ران بپیچید و اندازه بزنید. نتیجه هر چیزی که شد شلوار جین شما نباید از نیم سانتی متر تنگ‌تر و از یک سانتی متر گشادتر باشد.

7- قدش را اندازه بگیرید

از 10 سانتی متر زیر ناف تا حدود یک سانتی متر زیر قوزک پا قد شلواری است که باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید شلوار جینی که کوتاه باشد از ارزش اجتماعی آقایان کم می‌کند و مدلی که بلند باشد و روی زمین کشیده شود هم شما را بدتیپ نشان می‌دهد.

online-clothing-stores
online-clothing-stores

8- اندازه‌های مورد نیاز برای خرید پیراهن مردان

اگر قصد خرید پیراهن مردانه یا بلوز مردانه دارید باید طول آستین‌ها، دور گردن و طول قفسه‌ی سینه را داشته باشید. قانونی که پیش‌تر گفتیم، یعنی ملاک قرار دادن عریض‌ترین و وسیع‌ترین بخش در اندازه‌گیری‌ها اینجا هم صدق می‌کند. معمولا اندازه‌ی سرشانه‌ها را از پشت بدن، یعنی حدود کتف‌ها شروع می‌کنند. طول آستین را هم از سر شانه در نظر می‌گیرند تا حدود یک سانتی‌ متر پایین‌تر از مچ دست. این اندازه‌ها موقع خرید لباس مردانه و به طور خاص پیراهن مردانه کمک بزرگی به شما خواهند کرد.

9- فروشگاهی معتبر انتخاب کنید

حالا که اندازه‌های خودتان را به دست آوردید وقت انتخاب فروشگاه می‌رسد. موقع انتخاب فروشگاه اینترنتی لباس به چند نکته توجه داشته باشید:

  • از مطمئن بودن سیستم پشتیبانی و تعویض مطمئن شوید. برای مثال ممکن است از یک فروشگاه خرید اینترنتی شلوار جین کرده باشید. حتما مطمئن شوید که در صورت عدم تمایل شما بعد از دریافت کالا، فروشگاه حاضر است محصول را پس بگیرد.

  • در خرید هر چیزی به خصوص خرید لباس مردانه، مهم است که بین عکس‌های موجود روی سایت و کالا شباهت رنگ و دوخت به صورت 100 درصد وجود داشته باشد. به همین دلیل حتما سراغ سایتی بروید که کیفیت عکس‌های آن بالا باشد و به شما اجازه‌ی بزرگ‌نمایی (Zoom) روی عکس را بدهد. بزرگ‌نمایی باید به حدی باشد که مشاهده‌ی بافت لباس امکان‌پذیر شود.

  • فروشگاه اینترنتی خرید لباس شما، باید راهنمای سایز کاملی داشته باشد ضمن اینکه در توضیحات مربوط به محصول هم دقیق و کامل عمل کرده باشد.

10- تفاوت سایزبندی کمپانی‌های مختلف

ممکن است قصد خرید اینترنتی شلوار جین یا پیراهن مردانه داشته باشید. در این صورت شروع می‌کنید به زیر و رو کردن سایت مورد نظرتان تا محصول دلخواه‌تان را پیدا کنید. در نهایت به دو محصول که مورد پسندتان واقع شده‌اند، می‌رسید اما وقتی جدول سایزبندی را نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید هیچ شباهتی بین سایزها وجود ندارد، مثلا سایزبندی یکی از پیراهن‌ها بر اساس عدد است اما دیگری با حروف S,M,L,XL مشخص شده است. حتی ممکن است بین سایز مدیوم یک برند با برند دیگر تفاوت وجود داشته باشد. به همین دلیل یادتان باشد حتما جزئیات مربوط به سایز را با اندازه‌های خودتان تطبیق دهید و گول حروف را نخورید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس
بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

  • دیجی‌کالا

تلفن تماس و فکس:

61930000 - 021 

95119095 - 021 

(پاسخگویی 24 ساعته، 7 روز هفته)

آدرس: استان تهران - شهر تهران – خیابان ولی‌عصر – بالاتر از میدان ونک – خیابان عطار – میدان عطار – شماره 42 - ساختمان دیجی کالا

ایمیل: info@digikala.com

  • شیکسون

آدرس : تهران، خ طالقانی، بعد از م فلسطین،خ فریمان، ک ملک، پ 16، واحد 2

تلفن : 02166955661

ایمیل : support@shixon.com

  • بامیلو

هفت روز هفته

24 ساعت شبانه روز

تلفن: 72516-021

ایمیل: support@bamilo.com

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان عاطفی غربی، کوچه مهرداد، پلاک 1، طبقه اول

  • ترک جامه

آدرس: تهران .میدان امام خمینی ابتدای خیابان فردوسی پلاک (14) دفتر ترکیه : 5387333171 - 90+

هم اکنون با ما تماس بگیرید : 66752447-021

ایمیل: i n f o @ t o r k j a m e h . c o m

  • برندپوشان

آدرس : تهران، سهروردی شمالی، کوچه بسطامی، پلاک 35 طبقه 5، واحد 12

تلفن تماس : 02188732146

شماره پیامک : 3000588878

  • مدیسه

تلفن تماس : 021-48633333

ایمیل : support@modiseh.com

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، خیابان 35متری شهید مخبری، پلاک3

  • دیجی استایل

ایمیل: info@digistyle.com

تلفن تماس و فکس: (021) 95119900

پاسخگویی 24 ساعته، 7 روز هفته

آدرس: استان تهران - شهر تهران – بلوار میرداماد - انتهای خیابان رازان شمالی - ابتدای خیابان دهم - پلاک 5

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.