زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه یک لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم؟

چگونه یک لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم؟

در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اضافه کردن لینک به استوری می‌توانید بازدید وب‌سایت‌ خود و یا دیگران را چند برابر کنید.

درج لینک در استوری اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اضافه کردن لینک به استوری می‌توانید بازدید وب‌سایت‌ خود و یا دیگران را چند برابر کنید. جالب است بدانید شما در بخش بیو اینستاگرام فقط می‌توانید یک لینک بگذارید. اما می توانید در استوری های مختلف لینک های زیادی به مخاطب خود معرفی کنید.در این بخش آسمونی با آموزش نحوه گذاشتن لینک در استوری درخدمت شما عزیزان هستیم.

آموزش اضافه کردن لینک سایت به استوری اینستاگرام

1- برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و از قسمت بالای صفحه سمت راست روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید.در صفحه باز شده هم می توانید ویدئو جدید بگیرید و هم از قسمت گالری فایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.در مرحله بعد طبق تصویر بالا گزینه ایی که کادر سفید دورش کشیده شده است را انتخاب نمایید.2- در صفحه باز شده گزینه LINK را انتخاب نمایید.3- در قسمت URL آدرس سایت مورد نظر خود را وارد نمایید و در بالای صفحه سمت راست روی گزینه Done ضربه بزنید.4- بعد از طی کردن مراحل بالا لینک شما در استوری ساخته شده است و در آخر پایین صفحه روی علامت فلش ضربه بزنید و در صفحه بعدگزینه Share را انتخاب نمایید تا استوری شما با لینک به اشتراک گذاشته شود.

نظر خود را درباره «چگونه یک لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه یک لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.