زمان مطالعه: 1 دقیقه
امارات مال

امارات مال

امارات مال (Mall of the Emirates) با نام مرکز خرید امارات نیز شناخته می‌شود.

امارات مال (Mall of the Emirates) با نام مرکز خرید امارات نیز شناخته می‌شود و با ۲۳۴ هزار و ۴۷۹ متر مربع مساحت، دارای یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی سرپوشیده‌ دنیا است که با محدوده‌ی مخصوص پنگوئن‌ها و تله‌سیژ تجهیز شده است. این مرکز خرید ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی دارد. پروژه ساخت امارات مال اکتبر سال ۲۰۰۳، با مبلغ ۲۱۸ میلیون دلار کلید خورد و سپتامبر سال ۲۰۰۵ کامل شد. با آسمونی همراه باشید.

تاریخچه مرکز خرید امارات مال

مرکز خرید امارات مال 218 میلیون دلار خرج برداشته است و ساخت این پروژه در سال 2003 میلادی آغاز و در سپتامبر سال 2005 تمام شد ، طراحی این مرکز خرید ترکیبی از معماری عربی و مدیترانه ای است و یکی از مزیت های آن این است که در هر طبقه از این مرکز خرید که باشید به راحتی می توانید به پارکینگ بروید ، لازم به ذکر است که طراح امارات مال یک شرکتی آمریکایی بوده است و کار خود را به خوبی هرچه تمام تر انجام داده است ، این مرکز خرید بسیار خوب و قوی و با کیفیت طراحی و ساخته شده است و جالب است بدانید که امارات مال در سال 2005 عنوان مرکز خریدی را از آن خود کرد که بیشترین گردشگر و بازدید کننده را داشته است در صورتی که در همان سال افتتاح شده بود و این خیلی جالب و عجیب است و در همان سال در بین 5 تا از بهترین مراکز خرید دبی قرار گرفت .

خرید در امارات مال دبی

خرید در مرکز امارات مال
خرید در امارات مال

تعداد فروشگاه ها در امارات مال آنقدر زیاد است که بعید است بعد از گشت و گذار نتوانید آن چیزی که مدنظرتان است را پیدا کنید. تنوع محصولات در امارات مال بسیار بالا است و برندهای مطرح دنیا نیز همه گی در این مال حضور دارند.

مراکز تفریح در امارات مال

  1. سینما
  2. اسکی
  3. اتاق فرار
  4. شهربازی
  5. بولینگ
  6. پیست اسکی روی یخ

غذل در امارات مال

امارات مال ۲ فود کورت مطابق آخرین استانداردهای بین المللی دارد و به طور کلی بالای ۱۰۰ کافه و رستوران در آن قرار گرفته است. برندهای غذایی مطرح و معروفی در این مال شعبه دارند.

آدرس و تلفن امارات مال

آدرس شارع الشيخ زايد - البرشاء - البرشاء 1 - دبي - امارات متحدهٔ عربی
تلفن 9718006636255+
ساعت کاری یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10صبح تا 10شب و آخر هفته ها تا نیمی از شب 
لوکیشن نمایش نقشه امارات مال در گوگل پلی

 

 

تصاویر امارات مال

فضای بیرون امارات مال
فضای بیرون امارات مال
امارات مال
امارات مال 
مرکز خرید امارات مال
مرکز خرید امارات مال
بولینگ امارات مال
بولینگ امارات مال
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «امارات مال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره امارات مال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.