زمان مطالعه: 1 دقیقه
گفتگو در جلسه خواستگاری

گفتگو در جلسه خواستگاری

درباره جلسه خواستگاری می توان ساعت ها صحبت کرد اما باید در این باره به موضوعات مهمی توجه کرد.

بنام یگانه عالم
مهمترین، مهمترين بخش خواستگاري گفتگوی دختر و پسر است؛ که بیشتر عزیزان آن را بصورت غیر جدی میگیرند. چون گاهی نه موضوعی برای صحبت کردن دارند و نه فرصت کافی برای سوالات مقدماتي و شناخت دارند. اما بايد بدانيد که اين گفتگو، نه تنها به زمان کافی احتياج دارد، بلکه باید سوالات مهم برای پرسیدن ازقبل آماده گردد.

سعي کنيد سوالاتتان را از قبل بر روی کاغذی بنويسيد تا مبادا فراموشتان شود.

نکته مهم: اولين سوالات فرد مقابل مهمترين دغدغه‌های مهم و حساسیتهای او را نشان ميدهند. بنابراين از اين طريق مي‌توان بهتر و بيشتر فرد مقابل خود را بشناسید.

هم به سوالاتي که از شما پرسيده مي‌شود و هم به پاسخ هايي که به شما داده مي‌شود، توجه کنيد. و اگر خواستید میتوانید یادداشت کنید. سوالات و پاسخ ها کلیدی جهت شناخت طرف مقابل است.

بعضی از عزیزان این زمان طلایی جهت شناخت اولیه را برای پرسیدن سوالهای بی مورد و بی اهمیت اختصاص میدهند. پس توجه داشته باشید سوالاتی بپرسید که برایتان اهمیت دارد و شما را در شناخت طرف مقابل کمک میکند.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گفتگو در جلسه خواستگاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گفتگو در جلسه خواستگاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.