زمان مطالعه: 1 دقیقه
حل مشکل کپی پیست نشدن در ویندوز 10

حل مشکل کپی پیست نشدن در ویندوز 10

گاهی اوقات در ویندوز 10 اختلال های کوچک مشکلات حادی را ایجاد می کند، عملیات کپی و پیست کردن یکی از ضروری ترین ویژگی های ویندوز از قدیم تا امروز بوده است.

مشکل Copy و Paste در ویندوز 10

گاهی اوقات در ویندوز 10 اختلال های کوچک مشکلات حادی را ایجاد می کند،عملیان کپی و پیست کردن (Copy and Paste) یکی از ضروری ترین ویژگی های ویندوز از قدیم تا امروز بوده است. مشکلی که در ویندوزهای ورژن قبلی مایکروسافت با یک بار ریستارت کردن مشکل رفع می شد اما در ویندوز 10 این باگ ها به سادگی صورت نمی گیرد و باید روش های زیادی را بررسی کرد در این بخش از آسمونی با معرفی 4 روش ساده جهت حل شدن مشکل کپی و پیست در ویندوز 10 در خدمت شما عزیزان هستیم.

روش های حل مشکل کپی پیست در ویندوز 10

1- آپدیت کردن ویندوز

بیشتر اوقات ممکن است مشکل به دلیل باگ در سیستم عامل باشد. برای مطمئن شدن ویندوز خود را آپدیت کنید.

2- غیرفعال کردن آنتی ویروس

آنتی ویروس ها می توانند در عملیات کپی پیست کردن اختلال ایجاد کنند. برای رفع این مشکل می توانید آنتی ویروس را به صورت موقت غیر فعال کنید.

3- استفاده از Command Prompt

برای حذف کش یا حافظه پنهان کلیپ بورد از cmd استفاده کنید. صفحه Command Prompt را باز کنید، echo off l clip را تایپ و سپس Enter بزنید.

4- ریستارت کردن ویندوز

سیستم را ریستارت کنید و مجدد بررسی کنید بیشتر اوقات با رسیتارت کردن مشکل رفع می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «حل مشکل کپی پیست نشدن در ویندوز 10» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره حل مشکل کپی پیست نشدن در ویندوز 10 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.