زمان مطالعه: 1 دقیقه
کودک درون

کودک درون

تمام انسانها در وجودشان کودکی نهفته است که همانطور که به خواب وغذاوجسم خود اهمیت می دهید باید ازاو نیز مراقب کنید.

تمام انسانها در وجودشان کودکی نهفته است که همانطور که به خواب وغذاوجسم خود اهمیت می دهید باید ازاو نیز مراقب کنید. زیرا این کودک باعث می شود تا شما لطافت ،زیبایی،عشق،وشادی را در زندگی داشته باشید وازآنها لذت ببرید .وقتی دردوران کودکی شما عشق بی قیدوشرط وامنیت راتجربه نکرده باشید این کودک آسیب می بیند ودر بزرگسالی ممکن است دچار عدم اعتماد بنفس ،منفعل بودن بیش از حد ،دوری ازهرگونه بحث بصورت افراطی ،کمالگرایی افراطی ،ترس ازشکست و... شوید.

پس راه درمان اینگونه است که این کودک رادروجود خود پیدا کنید به او عشق بورزید واز او مراقبت کنید .باکودکان کمی وقت بگذرانید وورزش کنید ،موزیکهای شاد گوش کنید ،بلند بخندید ،نقاشی بکشید واز رنگهایی که دوست دارید استفاده کنید .بازیهایی که دردوران کودکی دوست داشتید را انجام بدهید .مثل یک کودک احساساتتان را بیان کنید ،راحت گریه کنید،بخندید،اخم کنیدودر لحظه زندگی کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کودک درون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کودک درون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.