زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیریت خشم

مدیریت خشم

دراین مطلب به کنترل خشم زوجین می پردازیم .زیرا بسیاری از عزیزان درمورد این موضوع مهم سوال دارند.

دراین مطلب به کنترل خشم زوجین می پردازیم .زیرا بسیاری از عزیزان درمورد این موضوع مهم سوال دارند. زمانیکه همسرتان خشمگین است چگونه باید رفتار کنید وزمانیکه خودتان خشمگین هستید چگونه؟ این دوموضوع را هردوطرف باید بیاموزند ودر زندگی مشترک به کار ببندند.

اولین قدم شناخت خودتان است به تیپ شخصیتی،چیزهاییکه شماراخوشحال می کندیا ناراحت وشناخت کامل هیجانات وشرایط به وقوع پیوستن آنها (برای هر دوطرف)لازم وضروری است.

زمانیکه شما با دنیای خود وهمسرتان آشنا باشید وآموخته باشید که از صدای بلند وفریاد او به علت دست پیدا کنید با یک گفتگوی آرام ومحبت آمیز ومنطقی درزمان مناسب می توان مسئله را حل کرد .

اما زمانیکه اینگونه نباشد شماهم از فریادهای طرف مقابل عصبانی خواهید شد ودعواومشاجره رخ خواهد داد وهیچ مسئله ای حل نمیگردد.قبل ازاینکه بخواهید مشاجره کنید ویا ادامه دهید ازخودتان بپرسید که این مشاجره اگر صورت بگیرد چه سودی برای من یا همسرم خواهد داشت ؟بغیراز اینکه حرمتها شکسته میشود ؟وبین زوجین سردی ایجاد میکند پس زمانیکه ضررهای یک مسئله قبل از آن بررسی شود از ایجاد آن جلو گیری خواهد شد .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدیریت خشم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدیریت خشم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.