زمان مطالعه: 1 دقیقه
دو قانون در زندگی و روابط

دو قانون در زندگی و روابط

دو قانون در زندگی و روابط را در این پست روانشناسی آسمونی ببینید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

دو قانون در زندگی و روابط
۱)بعضی از افراد گاه با خانواده خود چنان بد رفتار می‌کنند اما با دیگران اینگونه رفتار نمی‌کنند. بطور مثال اگر دوست‌تان با شما یک قراری داشته باشد که از چند وقت پیش با هم هماهنگ کرده باشید اما در لحظات آخر این قرار را کنسل کند ابتدا شما ناراحت می‌شوید اما بعد از چند دقیقه آرام می‌شوید و می‌گویید اشکالی ندارد. ولی این‌گونه رفتار را قاعدتا با خانواده خود ندارید و این کاملا غیر منصفانه است و حتما خانواده شما ناراحت می‌شوند. پس خانواده خود را تحت فشار قرار ندهید زیرا آنها شما را عاشقانه دوست دارند و فشار به آنها غیر منصفانه است.
۲)گاهی اوقات برایتان این مسئله پیش آمده که به هرکسی محبت می‌کنید یا بدرفتاری می‌کند یا پاسخ محبت شما را نمی‌دهد و دیگران به شما پیشنهاد می‌کنند که مثل خودش برخورد کن.
اما مسئله اینجاست که شما اگر قرار باشد مثل دیگری رفتار کنید یک رفتار غیرواقعی و تصنعی است و از خود واقعی‌تان دور است پس برای خودتان قانون بگذارید از این افراد توقع نداشته باشید و در دایره روابطتان کمتر حضور داشته باشند.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دو قانون در زندگی و روابط» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دو قانون در زندگی و روابط فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.