زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ویلیام شرینگ

بیوگرافی ویلیام شرینگ

در سال‌های ابتدایی قرن بیستم نام ویلیام شرینگ ملقب به بیلی در ماراتن می‌درخشید.

ویلیام شرینگ كه در 18 سپتامبر 1878 در همیلتون  واقع در ایالت اونتاریو كانادا متولد شده بود، درشرایطی به نمایندگی كشورش برای حضور در ماراتن 1906 انتخاب شده بود كه قبل از آن دو بار قهرمان ماراتن در مسیر دور پل همیلتون  شده بود. وی همچنین در سال 1900 پس از هم‌وطنش جك كافری  نایب قهرمان ماراتن بوستون شده بود... بیلی شرینگ كه متصدی ترمز ترن در ایستگاه راه‌آهن گرند ترانك  بود، پیش‌بینی كرده بود كه هزینه سفر تا آتن 45 تا 90 دلار خواهد شد! اما هزینه واقعی بسیار بیشتر بود و كارگر 45 كیلویی، فاقد پول كافی برای سفر بود. اما دست تقدیر شرینگ  را به آتن رساند: او در یك شرط‌بندی، اسبی به نام سیسلی را برنده شد و با پول این اسب، هفت هفته قبل از مسابقه، خود را به آتن رسند.

File:THE FINISH OF THE MARATHON RACE.jpg - Wikipediaاو در آتن نیز درایستگاه راه‌آهن به عنوان باربر و حمال كار می‌كرد و پولی برای امرار معاش كسب می‌كرد و باقی اوقات به تمرین می‌پرداخت. در روز مسابقه، او در اكثر مسابقه پیشتاز بود و سرانجام در شرایطی مسابقه را با 24-51-2 ساعت فتح كرد كه شاهزاده یونانی جورج  پنجاه متر آخر مسیر را در كنار او دوید.

جان اسوانبرگ  سوئدی با 21-58-2 ساعت و ویلیام فرانك  آمریكایی با 47-0-3 ساعت دوم و سوم شدند. به قهرمان مسابقه، یك گوسفند زنده و یك مجسمه از آتنا خدای عقل و زیبایی در یونان باستان هدیه داده شد و 400 دلار نیز از طرف شورای شهر تورنتو به او اهدا شد. پس از آن بیلی شرینگ از دو و میدانی كناره‌گیری كرد و به عنوان متصدی گمرك همیلتون شروع به كار كرد تا آن كه بازنشسته شد. 22 سال پس از بازنشستگی، وی در 5 سپتامبر 1964 درگذشت و به پاس قدردانی از وی، مسابقه ماراتن دور پل همیلتون به مسابقه یادبود بیلی شرینگ تغییر نام پیدا كرد و در شهر همیلتون نیز پارك بیلی شرینگ ساخته شد. پاركی برای زنده نگه داشتن نام بسیاری از دوندگان.

William Sherring 1877-1964 - Read the Plaque

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی ویلیام شرینگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ویلیام شرینگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.