زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی بت آندرس

بیوگرافی بت آندرس

الیزابت " بِت" آندرِس اولین مربی هاکی روی چمن است که صاحب بیشتر از 300 پیروزی در مسابقات این رشته شده است.

الیزابت آندرس متخصص گلزنی در ضربات پنالتی کرنر مسابقات هاکی روی چمن بود. او که در 13 نوامبر 1951 در نوریس تاون ایالات متحده متولد شده بود، اولین بار در 1969 برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و تا 1984 برای تیم ملی بازی کرد. او همچنین طی سالهای 1971 تا 1983 در تمامی مسابقات کشورش در جام جهانی هاکی روی چمن به میدان رفت و طی این تورنمنت ها بهترین گلزن تیم ملی آمریکا بود. آندرس در رقابتهای جام جهانی 1983 موفق شد در هفت مسابقه آمریکا 6 بار از روی ضربات پنالتی کرنر گلزنی کند. یک سال بعد او کاپیتان تیم ملی کشورش بود و موفق شد مدال برنز بازیهای المپیک لس آنجلس را از آن خود سازد. رتبه ای که تا آن روز، بهترین رتبه زنان آمریکا در المپیک به شمار می آمد.

او که دانشجوی کالج اورسینوس بود، در هاکی روی چمن و لاکروز می درخشید و در سال 1970 در رقابتهای اسکواش کالج ها نیز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود سازد. همچنین چهار سال به عنوان استارتر در رقابتهای بسکتبال فعال بود.

آندرس در روزهایی که هنوز در هاکی فعال بود، در 1980 مربی هاکی روی چمن دانشگاه اولد دومینیون شد و تحت هدایت او این تیم توانست هشت عنوان قهرمانی در مسابقات NCAA کسب کند. این عناوین از 1982 تا 84، در 1988، از 1990 تا 1992 و سرانجام در سال 1998 کسب شدند و تیم او رکورد 348 برد، 47 تساوی و تنها 7 شکست را برجای نهاد. او همچنین رکورد عجیب 66 برد پیاپی را از سال 1990 تا 1993 به دست آورد.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی بت آندرس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی بت آندرس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.