زمان مطالعه: 1 دقیقه
اختلافات در زندگی زناشویی

اختلافات در زندگی زناشویی

یکی از نکاتی که قبل از هرمطلبی باید متذکر شد اینست که قبل از ازدواج به یک شناخت نسبی از یکدیگر برسید اگر ازدواج می کنید به امید تغییر درطرف مقابل نباشید.

نویسنده: سارا فلاحی

یکی از نکاتی که قبل از هرمطلبی باید متذکر شد اینست که قبل از ازدواج به یک شناخت نسبی از یکدیگر برسید اگر ازدواج می کنید به امید تغییر درطرف مقابل نباشید باید او را همانگونه که هست بدانید وببینید با چنین آدمی بدون تغییر می توان زندگی کرد یا خیر؟
اختلافات در زندگی زناشویی ازهمان ابتدا وجود دارند اما چون از ابتدا اشتباه پیش رفتیم به مرور زمان غیرقابل تحمل می شود .یعنی در ابتدا و قبل از ازدواج برای شناخت وقت کافی نگذاشته اید و یا شناخت را همراه با تفریح وگردش قرارداده اید وبیشتر جنبه تفریح دارد تا شناخت .

و در زمان ازدواج هم چون دونفر برای یکدیگر تازگی دارند بیشتر سعی می کنند از اختلافات خود چشم پوشی کنند درواقع تحمل اختلافات دردوران اولیه ازدواج راحتتر است اما بعداز مدتی تحمل کمرنگ تر خواهد شد و اختلافات پررنگتر میشوند.تا جاییکه اگر مهارت گفت وگووحل مسئله نباشد کار به جدایی هم کشیده خواهد شد.

این مطلب ادامه دارد.......

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اختلافات در زندگی زناشویی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اختلافات در زندگی زناشویی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.