زمان مطالعه: 1 دقیقه
انشا طنز با موضوع تقلب و امتحان

انشا طنز با موضوع تقلب و امتحان

از این انشا نتیجه میگیریم که تقلب و امتحان از هم جدا نمیشوند و فقط باید با خونسردی تقلب کرد تا پله های ترقی را یکی یکی طی بکشیم.

اگر به خواندن انشا و داستان های کوتاه علاقه دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که انشا طنز در مورد تقلب در امتحان را منتشر می کنیم.

اسم امتحان که میاد ناخوداگاه به یاد تقلب می افتم. البته فقط من اینطوری نیستم، خیلی ها مثل من هستند و به محض اینکه اسم امتحان میاد به فکر تقلب می افتند. من وقتی سر جلسه امتحان هستم و چیزی هم بلد نیستم که بنویسم، استرس همه وجودمو فرا میگیره و با خودم میگم نکنه مراقب امتحان مچ منو بگیره و آبروم بره. البته در این مواقع آبرو خیلی مهم نیست و اون چیزی که مهمه یه صفر کله گندس!

البته یک چیز هست که از صفر کله گنده هم بدتره و اون چیزی نیست جز اینکه بعد از امتحان همه میگن خاک تو سرت که عرضه یه تقلب هم نداشتی. به خاطر همین وقتی سر جلسه امتحان تقلب میکنم خیلی حواسمو جمع میکنم که مراقب مچ منو نگیره. من خیلی تقلب میکنم و اکثر مواقع موفق میشم که یک نمره قابل قبول بگیرم حتی یک دفعه از روی دوستم تقلب کردم و نمره من از دوستم بیشتر شد. فقط یک بار کتاب رو زیر میز گذاشته بودم و با ترس خیلی زیاد داشتم کتاب رو باز میکردم که مراقب از چهره ام متوجه شد، اومد بالای سرم و کتاب رو ازم گرفت و با کمال خونسردی برگم رو پاره کرد. اونجا بود که طعم صفر کله گنده رو چشیدم.

از این انشا نتیجه میگیریم که تقلب و امتحان از هم جدا نمیشوند و فقط باید با خونسردی تقلب کرد تا پله های ترقی را یکی یکی طی بکشیم :)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انشا طنز با موضوع تقلب و امتحان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انشا طنز با موضوع تقلب و امتحان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.