زمان مطالعه: 1 دقیقه
چرا باید ازدواج کنیم؟

چرا باید ازدواج کنیم؟

ازدواج پیوند دو انسان با تمام تعلقاتشان بایکدیگر است و با ازدواج است که از عاطفه وامنیت وعشق وعلاقه...
چرا باید ازدواج کنیم؟
چرا باید ازدواج کنیم؟

ازدواج پیوند دو انسان با تمام تعلقاتشان بایکدیگر است و با ازدواج است که از عاطفه وامنیت وعشق وعلاقه وخوشبختی خودرا با فرد مورد نظرتقسیم میکنیم وقتی کسی ازدواج نمی‌کند همواره خلأیی در زندگی خود احساس می‌کند ازدواج مرحله ای از زندگی است وقتی ازدواج می کنیم رابطه مان را با کسی که به او عشق می ورزیم دایمی و همیشگی می کنیم. همین می تواند ما را از استرس ها و تنش های یک رابطه عاشقانه نجات دهد.

یک علت این آرامش، عشق است.

عشقی که میدانی فقط برای تو است نیروی عشق، همانند معجون معجزه اسایی است که آرامشی بی نظیر به ما می دهد که در کمتر جایی می توانیم آن را پیدا کنیم. وجود آرامش و اطمینان به شما کمک می‌کند تا به راحتی احساسات خود را بروز دهید و محیطی آرام بخش برای خود تشکیل بدهید.

یک ازدواج سالم درسلامت روان ما موثر خواهد بود وقتی کسی باشد که در زمان گرفتاریها وخوشیها عشقش را ازشما دریغ نکند این یک موهبت است وفقط در ازدواج چنین اتفاقی رخ خواهد داد حتی سیستم دفاعی بدن را به میزان قابل توجهی تقویت می کند ازدواج برایمان اعتبار بهمراه دارد یعنی در بین افراد جامعه ودوست وفامیل متاهلها بیشتراز مجردها مورد احترام واطمینان قرارمیگیرند ازدواج باعث رشد وبزرگ شدن ما میشود یعنی اگر تا دیروز بچه مامانو بابا بودی با ازدواج خودت یک همسر هستی کسیکه مسئولیت بزرگی به دوش دارد وحتی قرار است در اینده پدر ویا مادر باشد مسئله دیگر اینست که باکمی اگاهی وبینش باز متوجه می‌شوید که ازدواج فقط راهی برای برطرف کردن نیازهای جنسی نیست بلکه ازدواج موفق یکی از راههای خوشبختی است.

  نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چرا باید ازدواج کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چرا باید ازدواج کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.