زمان مطالعه: 1 دقیقه
با چه افرادی نباید ازدواج کرد؟

با چه افرادی نباید ازدواج کرد؟

افرادی هستند که هیچ وقت زیر بار مسئولیت نمیروند وهیچ وقت پی مسئولیت پذیری نیستند وبه قول خودشون آزاد و رها وفارغ از هر گونه درگیری ذهنی هستند.

به نام یگانه عالم 

چند دسته از افراد هستند که  نباید با انها ازدواج کرد.در این مطلب به آن میپردازیم :

افرادی هستند که هیچ وقت زیر بار مسئولیت نمیروند وهیچ وقت پی مسئولیت پذیری نیستند وبه قول خودشون آزاد و رها وفارغ از هر گونه درگیری ذهنی هستند.این افراد در زندگی مشترک پذیرای هیچ گونه مسئولیتی نبود وزندگی کردن با این افراد بیهوده است.

افراد دیگر کسانی هستند که اصلا ابراز عشق وعلاقه به شما را بلد نیستند وحتی کارهایی راکه شما دوست دارید وباعث شادی شما میشود برای جلب رضایت شما انجام نمیدهند وحتی زمانیکه به آنها کاملا بیان میکنید وازایشان درخواست میکنید هیچ گونه فایده ای نخواهد داشت چون یاد نگرفته اند و بابت ابراز احساسات وعواطفشان آموزشی به آنها داده نشده است. 

افرادیکه نمیتوانند تمرکز خودرا برای سرانجام رساندن شغل وفعالیت خود جمع کنند ودائما از یک شغل به شغل دیگر تغییر فعالیت داده درواقع قدرت تصمیم گیری وحل مشکلات و مبارزه برای پیروزی را ندارند و فکرمیکنند که با تغییر شغل میتوانند مشکلات را دور بزنند. 

افرادی  که سلامت روان ندارند وحتی بهداشت روانی برای انها مفهومی ندارد این افراد بیشتر تغییر خلق در لحظه دارند واین افراد حتما باید به بهداشت روانی خود توجه ویژه داشته باشند.

افرادیکه خسیس هستند و دائما بابت هر چیزی شما را بازخواست خواهند کرد وحتی برای راحتی خود و زندگی اش حاضر به هزینه کردن نمیباشد; درواقع این افراد ارزش زیادتر ازجان برای پول وثروت خود قائل هستند وتنها اموالشان رادوست دارند.

 افرادیکه بی بند و بارهستند مناسب ازدواج نیستند. فرد بی بند و بار به زندگی زناشویی رغبتی ندارد و به راحتی می تواند به شما خیانت کند.

سارافلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «با چه افرادی نباید ازدواج کرد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با چه افرادی نباید ازدواج کرد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.