زمان مطالعه: 1 دقیقه
با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟

با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟

بالعکس، ھستند افرادی که نه تھدید به خودکشی کرده اند نه رفتار غیر متعارفی انجام داده اند اما سالیان سال به امید بازگشت به طرفشان با کسی ارتباط برقرار نکرده اند
با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟
با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟

با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟ با افرادیکه تحمل شنیدن نه ندارند زیرا این افراد در کودکی به هرآنچه که میخواستند رسیدن و در واقع معنی کلمه نه را تمیدانند و بعد از شنیدن شروع به گریه کردن ، خودزنی ، التماس ، ارسال پیام ھای عاشقانه یا تھدید ، پرخاشگری ، تھدید به خودکشی ، تھدید به انتشار تصاویر خصوصی ، ایجاد مزاحمتھای تلفنی یا حضور در محل کار دختر خانم و یا مسیر رفت و آمد ایشان و همینطور متقابلا برای آقایون. در مقابل این افراد باید چگونه برخورد کرد ؟ اگر واقعا کسی را نمیخواھید ھمان ابتدا به ایشان بگوئید ، ادامه ارتباط جز وابستگی نتیجه ای به همراه ندارد. زمان، دوست صادق انسان است. زمان ثابت کرده است ھم دختر خانمی که تھدید کرده است من دیگر ازدواج نمیکنم با فرد دیگری ازدواج میکند و ھم آقا پسری که تھدید به خودکشی کرده است بعد از مدتی با فرد دیگری ارتباط برقرار میکند چرا که صرفا یک وابستگی بین این دو طرف پیش آمده و افراد فکرمیکنند که عاشق شدند در صورتیکه عشق هرگز اجازه آسیب زدن و تهدید را نمیدهد. بالعکس، ھستند افرادی که نه تھدید به خودکشی کرده اند نه رفتار غیر متعارفی انجام داده اند اما سالیان سال به امید بازگشت به طرفشان با کسی ارتباط برقرار نکرده اند چرا که آنان وابسته یکدیگر نبودند بلکه دلبسته ھم بوده اند.   نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره با چه افرادی ازدواج صلاح نیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.