زمان مطالعه: 1 دقیقه
کدام یک از هواپیمایی های خارجی بهترند؟

کدام یک از هواپیمایی های خارجی بهترند؟

اگر می خواهید با بهترین هواپیمایی های خارجی آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به...


اگر می خواهید با بهترین هواپیمایی های خارجی آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی بهترین هواپیمایی های خارجی می پردازیم و آدرس اینترنتی هر کدام از هواپیمایی های خارجی را درج کرده ایم.

کدام یک از هواپیمایی های خارجی بهترند؟

یکی از عمده ترین قسمت های برنامه ریزی برای سفرهای خارجی، خرید بلیط هواپیمای خارجی است که می تواند بر کیفیت سفر تأثیر زیادی داشته باشد. شرکت هواپیمایی، زمان پرواز، کلاس پرواز و هزینه بلیط، چهار عامل تعیین کننده در خرید بلیط پرواز خارجی هستند. شما می تواند با یک جستجوی ساده در وبسایت های ارائه کننده بلیط پروازهای بین الملل، قیمت ها و تخفیف های بسیار مناسبی را مشاهده کنید. مهمترین وبسایت هایی که خدمات رزرو و خرید بلیط هواپیمای خارجی ارائه می دهند، در ادامه آورده شده است. این وبسایت ها اکثراً علاوه بر فروش بلیط هواپیمای خارجی ، خدماتی نظیر رزرو هتل و اجاره ماشین نیز انجام می دهند:

cheapoair.com

.flypgs.com

expedia.com/Flights

skyscanner.net

vayama.com

easyjet.com/en

عمده ترین مزیت های خرید بلیط هواپیمای خارجی از وبسایت های شناخته و معتبر بالا، شامل موارد زیر است:

1- خرید بلیط با کمتری قیمت

2- استفاده از تخفیفات متنوع

3- حذف واسطه هایی که پورسانتهای بالایی دریافت می کنند.

4- گزینه های متفاوت و گسترده تر برای تصمیم گیری

5- مدت زمان بیشتر برای جستجو بررسی گزینه ها

6- انتخاب و خرید بلیط پرواز برای بازه ی زمانی بلند مدت تر( مثلاً، شما می توانید برای 5 ماه بعد بلیط خریده و برای مسافرتتان برنامه ریزی کنید).

7- ...وبسایت راهنمای خرید بلیط پرواز از وب سایت Cheapoair.com جزء وبسایتها شناخته شده ای است که قیمت های مناسب و متنوعی ارائه می کند. شما با داشتن یک کارت اعتباری می توانید به راحتی بلیط پروازتان را خودتان خریداری کنید. در اینجا، Cheapoair.com و انجام پرداخت آن آورده شده است که از این طریق می توانید پرداخت خود را نهایی کنید.

بلیط خارجی

which-foreign-airline
which-foreign-airline
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کدام یک از هواپیمایی های خارجی بهترند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کدام یک از هواپیمایی های خارجی بهترند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.