یک ایده ی بسیار نو و تازه در جهان اینترنت، همین پادکست ها هستند. پادکست ها هم مثل کتاب های صوتی میتوانند شما را سرگرم کنند اما علاوه بر این همه شان میتوانند جنبه ی آموزشی داشته باشند. انتخاب یک پادکست خوب وقتی که میخواهید اتاقتان را مرتب کنید یا میخواهید مسیری کوتاه یا طولانی را رانندگی کنید، یا حتی میخواهید بدون آنکه چشمهایتان خسته ی صفحات کتاب یا صفحات اینترنتی شوند مطلبی را تا فردا صبح حتما مطالعه کرده باشید، هر گوشه را نگاه کنید، پادکست ها برایتان دست به سینه و آماده به خدمت ایستاده اند.


البته انتخاب یک پادکست خوب بسیار مهم است. اما خیلی زمان نمیبرد که این سرویس دوست داشتنی بتواند تمام انتظارات شما را براورده کند. فقط کافیست جستجوی اینترنتی موفقی در این باره انجام دهید تا پادکست موردنظرتان را پیدا کنید. لحن گوینده ها نیز بسیار تاثیرگذار است و مانند کلاس های آنلاین که رایج شده اند، پادکست ها هم در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارند. در زمان مطالعه ی آزاد به روش سنتی تنها میتوانید تنها یک کار انجام دهید و آن هم عمل مطالعه است، اما پادکستها به شما شانس این را میدهند که مغزتان را برای انجام دو کار مفید همزمان تربیت کنید و رفته رفته این را تبدیل به یک عادت کنید و حس بهتری به خودتان هم داشته باشید، چون هرچه بهتر از وقتمان استفاده کنیم خوشحال تر خواهیم بود و حقیقتاً چه چیز بهتر از استفاده ی دوبرابر از وقتمان است؟


این روند بسیار نوین از سال 92 شروع شده و حالا در حال رونق گرفتن است، چراکه همه ی ما زندگی های بسیار شلوغی را میگذرانیم و وقت برای مطالعه بسیار کم شده. بهتر از پادکستها گزینه ای نیست تا ما را تامین کند.
ممکن است دنبال یک پادکست باشید یا اینکه خودتان اگر صاحب یک خط پادکست هستید و هنوز شنیده نشده اید حتما اینجا خودتان را معرفی کنید.

 

نظر خود را درباره «معرفی پادکست ها و اینکه به چه دردمان میخورند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی پادکست ها و اینکه به چه دردمان میخورند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.