زمان مطالعه: 1 دقیقه
آنچه را که باید برای ازدواج بدانید

آنچه را که باید برای ازدواج بدانید

آنچه را که باید برای ازدواج بدانید-what you need to know about marriage1- هرگز برای اصلاح، درمان و یا هدایت با کسی ازدواج...
آنچه را که باید برای ازدواج بدانید-what you need to know about marriage
آنچه را که باید برای ازدواج بدانید-what you need to know about marriage

آنچه را که باید برای ازدواج بدانید-what you need to know about marriage 1- هرگز برای اصلاح، درمان و یا هدایت با کسی ازدواج نکنید و فراموش نکنید ازدواج درمانگاه نیست! چشمتان را خوب باز کنید و خوب فکرکنید سعی کنید عقل و احساستان در یک راستا قرارگیرد تا بهترین تصمیم را بگیرید و ببینید آیا با همین خواستگار تان بدون هیچ تغییر و اصلاحی می توانید زندگی کنید یا نه؟ و بر مبنای همین الان و همین شرایط و شخصیت طرف مقابلتان تصمیم بگیرید. 2- هرگز از سر ترحم و کمک با کسی ازدواج نکنید! 3- هرگز از سر طمع، فخرفروشی و پُز دادن با کسی ازدواج نکنید! 4- هیچ گاه برای انتقام و تسویه حساب، و یا رقابت با کسی ازدواج نکنید! 5-هرگز از سر عجر و فرار از شرایط فعلی خود ازدواج نکنید بلکه ابتدا با تدبیر و اعتماد به نفس مشکلتان را برطرف کنید. 6- هیچ گاه بدون تحقیق و مشورت و شتابزده ازدواج نکنید. 7- با زندگی مشترک آشنایی پیدا کنید چون زندگی مشترک نیاز به فداکاری و گذشت دارد. 8-از ازدواج با افراد خرافاتی و دارای عقاید عجیب غریب خودداری کنید.   نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آنچه را که باید برای ازدواج بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آنچه را که باید برای ازدواج بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.