زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی وینچنزو مونتلا

بیوگرافی وینچنزو مونتلا

وینچنزو مونتلا (Vincenzo Montella) بازیکن سابق تیم ایتالیا و سرمربی گذشته تیم‌های نظیر آث‌میلان و سویا و آدانا دمیراسپور بوده است. مونتلا سابقه بازی در ...
نام و نام خانوادگی وینچنزو مونتلا (Vincenzo Montella)
تاریخ تولد 18 ژوئن 1974
محل تولد پومیلیانو دارکو
حرفه بازیکن فوتبال، مربی

 

وینچنزو مونتلا (Vincenzo Montella) بازیکن سابق تیم ایتالیا و سرمربی گذشته تیم‌های نظیر آث‌میلان و سویا و آدانا دمیراسپور بوده است. مونتلا سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر امپولی، جنوا، آ.اس.رم، سمپدوریا و فولام را دارد.

vincenzo-montella
وینچنزو مونتلا

وینچنزو مونتلا در تیم ملی ایتالیا

مونتلا در سال 1999 و در تاریخ پنج ژوئن اولین مسابقه خود را در برابر تیم ولز انجام داد و در جام ملت‌های اروپا 2000 و جام جهانی 2002 جزو کاروان تیم ایتالیا بود. او برای تیم ملی ایتالیا 20 بازی را انجام داده و تنها سه گل را به ثمر رسانده است.

وینچنزو مونتلا در تیم های باشگاهی 

وینچنزو مونتلا بین سال‌های 1990 تا 1995 در تیم امپولی مشغول بازی بود و در 51 بازی خود برای این تیم 26 گل را به ثمر رساند. در ادامه به جنوا پیوست و طی 34 بازی موفق به زدن 21 گل شد. در ادامه به سمپدوریا منتقل شد و در 83 بازی موفق شد 54 بار دروازه حریفان خود را باز کند. سپس به آ.اس.رم پیوست و بیشترین تعداد بازی را برای این تیم انجام داد و در 192 بازی 82 گل به ثمر رساند. در ادامه به طور قرضی به باشگاه‌هایی مانند فولام و سپدوریا پیوست و در نهایت در 10 بازی برای فولام و 13 بازی برای سمپدوریا به ترتیب دو و چهار گل را به ثمر رساند.

vincenzo-montella
وینچنزو مونتلا

دوران مربیگری وینچنزو مونتلا

وینچنزو مونتلا بعد از آویختن کفش‌های خود، به عنوان سرمربی به چهارگوشه سبز بازگشت. او در آ.اس.رم، کاتانیا، آث‌میلان، سویا و فیورنتینا به سرمربیگری پرداخت. بهترین عنوان مونتلا در سری آ مقام چهارمی با فیورنتینا بود. نایب‌قهرمانی فیورنتینا در جام حذفی ایتالیا و رساندن این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا از افتخارات این تیم با سرمربیگری مونتلا است. او در سال 2016 به همراه تیم آث‌میلان موفق به کسب سوپرجام ایتالیا شد تا کارنامه خود را در سری آ بهتر کند.   

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی وینچنزو مونتلا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی وینچنزو مونتلا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.