زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی ایران دانشگاه علوم بهزیستی و...

معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی



معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی ایران است. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مانند دیگر دانشگاه های علوم پزشکی دارای تاریخچه است. تاریخچه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می باشد. اگر می خواهید در مورد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تاریخچه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و آدرس سایت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می پردازیم.

تاریخچه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی - تهران از دانشگاه‌های شهر تهران است. این دانشگاه واقع در اوین، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار و در کناردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع شده‌است. این دانشگاه در منطقهٔ خاورمیانه منحصر به‌فرد بوده و تنها دانشگاهی است که به صورت اختصاصی بر روی موضوعات توانبخشی و بهزیستی فعالیت می‌نماید.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی براساس مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تأسیس موسسه آموزش عالی در حوزه توانبخشی، سلامت اجتماعی و روانی پایه‌گذاری شده‌است. اساسنامه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تاریخ 9/8/71 با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رسماً تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی و توانبخشی کشور بوده و امکانات اموزشی درمانی رفاهی خوبی برای دانشجویانش فراهم کرده است. این دانشگاه دارای دو بیمارستان تخصصی به نام های بیمارستان توان بخشی رفیده و بیمارستان روانپزشکی رازی و دو مرکز درمانی به نام های مرکز توانبخشی دکتر نطام مافی و مرکز توانبخشی اسما در بهترین نقاط تهران در حوزه های توانبخشی و روانشناسی است. همچنین این دانشگاه از معتبرترین دانشگاه های ایران است.

حوزه‌های فعالیت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی



  • توانبخشی (Rehabilitation): توانبخشی پزشکی، توانبخشی اجتماعی، توانبخشی حرفه‌ای، توانبخشی آموزشی.
  • سلامت اجتماعی (Social Health): مهارتهای اجتماعی، سیاست اجتماعی، سرمایه اجتماعی، رفاه اجتماعی، آسیبهای اجتماعی، کودکان، زنان، سالمندان
  • سلامت روانی (Mental Health): اعتیاد و سوء مصرف مواد، بیماریهای روانی، اختلالات رفتاری، معلولیتهای ذهنی.

سایت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

www.uswr.ac.ir

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.