زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از...

insta
insta



داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است. اینستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای 15 ثانیه ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.

برای این منظور، باید در همان ابتدا دو کار را انجام دهید:

1. تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید این کار ضرورت بسیاری دارد. فالوئرهای شما در اینستاگرام در واقع مشتری های بالقوه هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوئرهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» افرادی هستند که فعالیت دارند و پیج های بیهوده نیستند.

2. از هشتگ استفاده کنید از هشتگ های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند. پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست های اینستاگرام را در توئیتر، فیس بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می توانید روی آنها کلیک کنید. لینک های شما باید به گونه ای باشند که به راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.

istagram
istagram



ترفندهای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی:

1. لید مَگنت* خود را با اضافه کردن عکس یا ویدئو کامل کنید. به طور مثال، اگر قرار است کتاب الکترونیک بفروشید، از جلد آن اسکرین شات بگیرید. یا اگر ویدئوی آموزشی ارائه می دهید، 15 ثانیه از بخش جالب آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.

* لید مَگنت، محصول یا خدماتی است که فروشنده اینترنتی به مشتری بالقوه خود ارائه می دهد تا در عوض آدرس ایمیل او را دریافت کند.

2. پیام شخصی بسازید و از کاربران بخواهید مشترک شما شوند. می توانید یک ویدئوی 15 ثانیه ای بسازید و کاملا خلاصه به کاربران دلیل اینکه چرا باید مشترک شما شوند را توضیح دهید.

3. آیا از طرف فالوئرها پاسخی دریافت می کنید؟ از کاربران اجازه بگیرید که آیا می توانید از پاسخ آنها برای تضمین بیشتر و تبلیغ کار خود استفاده کنید؟ سپس عکسی از بهترین فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سایتشان بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

4. برخی از ترفندها و کاربردهای محصول یا خدمات خود را برای کاربران بنویسید. این می تواند همچون یک تیزر تبلیغاتی عمل کند و موجب اشتیاق بیشتر کاربران برای یادگیری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول بشود.

5. از زیباترین بخش فرم اشتراک خود اسکرین شات بگیرید و از مردم بپرسید که آیا تمایل دارند در توصیف این عکس با شما همراهی کنند.

6. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.

7. برای محصول خود ویدئوی تبلیغاتی 15 ثانیه ای بسازید. این را در نظر داشته باشید که در این 15 ثانیه باید بهترین ویژگی های محصول خود را معرفی کنید و URL کوتاه شده وب سایت خود را نیز اعلام کنید.

8. اگر از طرف مشتری ها ویدئویی دارید که از محصولات شما سپاسگزاری می کند، برای ضمانت بیشتر کیفیت محصول خود، آن را به صورت ویدئو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

9. با عکس مشتری ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عکس ها را برای شما ارسال کرده اند، کلاژ بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.

10. عکس های اینستاگرام مشتری های خود را در آلبومی در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. البته ابتدا از آنها اجازه بگیرید. با این کار به مشتری های احتمالی نشان می دهید چه افرادی مشتری های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می کند.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.