زمان مطالعه: 1 دقیقه
مسواکتان عامل خیلی از بیماریهاست!

مسواکتان عامل خیلی از بیماریهاست!

شايد تا به حال کسي به شما نگفته باشد که مسواکتان مي‌تواند بستري مناسب براي رشد و تکثير باکتري‌ها و...

شاید تا به حال کسی به شما نگفته باشد که مسواکتان می‌تواند بستری مناسب برای رشد و تکثیر باکتری‌ها و میکروب‌ها و دلیل انواع بیماری ها باشد.

معمولا محل نگه داری مسواک در منزل داخل دستشویی یا حتی در قفسه های موجود درسرویس های بهداشتی می باشد!!! آیا با همین مختصر توضیح قانع نشدید که مسواک بعضی از افراد منبع انواع آلودگی هاست؟؟
.
اول بدانید که محل نگه داری مسواک مکان های نام برده نیست!! راجع به این موضوع توضیح بیشتری نمی دهیم زیرا کاملا واضح است که..!!!
.
حتی اگر مسواک در جای مناسب نگه داری شود باز هم آلودگی و میکروب به همراه دارد حالا چه کنیم؟؟ مسواک نزنیم؟؟!! شما برای استفاده از مسواک باید حداقل هفته ای یک بار آن را استریل کنید,با یک روش بسیار بسیار ساده:

یک لیوان آب کاملا جوش و مقداری نمک می تواند مسواک را حداقل برای چند روز عاری از انواع میکروب نماید,پس حداقل هفته ای یک بار مسواک خود را به مدت پنج دقیقه در نمک و آب جوش قرار دهید.
.
نکته دیگر که بسیار پر اهمیت می باشد این موضوع است که به هیچ وجه از درپوش برای مسواک استفاده نکنید,شما با این کار در واقع یک فضای بسیار عالی برای رشد انواع میکروب ها به دلیل نرسیدن نور و حفظ رطوبت مهیا ساخته اید و هر بار هم هزاران میکروب را به زیبایی وارد دهان خود می کنید!!

عده ای هم که هفته ای یک بار مسواک می زنند جا دارد تشکر کنیم از توجه بی دریغ به سلامتی خودشان ! 

نظر خود را درباره «مسواکتان عامل خیلی از بیماریهاست!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مسواکتان عامل خیلی از بیماریهاست! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.