زمان مطالعه: 1 دقیقه
ثروتمندترین پدر و مادر دنیا

ثروتمندترین پدر و مادر دنیا

وقتی گفته میشود ثروتمندترین پدر و مادر دنیا ، شما را یاد چه کسانی می اندازد ؟آیا در مورد فرزندان خود سختگیر...

وقتی گفته میشود ثروتمندترین پدر و مادر دنیا ، شما را یاد چه کسانی می اندازد ؟

آیا در مورد فرزندان خود سختگیر هستید ؟

پس ببینید بیل گیتس و همسرش که جزء ثروتمندترین ها هستند چگونه اند ؟

Melinda-Gates
Melinda-Gates

به گفته‌ی ملیندا گیتس، در خانه‌شان از تلفن هوشمند و "آی پد" و غیره خبری نیست.

او می‌گوید خودش هم در قناعت و نیز با کار و زحمت بزرگ شده است.

سه فرزند بیل و ملیندا گیتس در زمینه امکاناتی که از والدین ثروتمند خود می‌‌‌گیرند، با سختگیری روبرو هستند.

ملیندا گیتس در گفت‌وگویی که با ویژه‌نامه یکشنبه‌‌ی روزنامه آلمانی "فرانکفورتر آلگماینه" داشته، از رفتار و شیوه سختگیرانه‌ی خود سخن گفته است.

مجله آمریکایی "فوربس" سال گذشته میلادی از ملیندا گیتس به‌عنوان یکی از ده زن قدرتمند جهان نام برده بود. همسر وی، بیل گیتس بنیانگذار شرکت جهانگیر "مایکروسافت" و از ثروتمندترین شخصیت‌های جهان است.

خانم گیتس می‌گوید: «ما تمام تلاش خود را به‌خرج می‌دهیم تا هر سه فرزندانمان تا آنجا که ممکن است عادی بزرگ شوند.»

از این رو سه فرزند خانواده گیتس که متولد 1996، 1999 و 2002 هستند، باید با محدودیت‌های بسیاری زندگی کنند. نداشتن "آی فون" و "آی پد" از جمله‌ این محدودیت‌ها است.

گیتس
گیتس

ملیندا گیتس می‌گوید: «همین‌طور خیلی چیزهای دیگر ممنوع است. ولی دختر بزرگ من می‌گوید: ماما، فقط جایی تعریف نکن ما اجازه انجام یا داشتن چه چیزهایی را نداریم، این خیلی خجالت‌آور است.»

ملیندا گیتس که کار حرفه‌ای خود را در سال 1987 در شرکت مایکروسافت آغاز کرد و هفت سال بعد با بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت ازدواج کرد، می‌گوید در خانواده‌ای بزرگ شده که همه روی پای خودشان بودند و زحمت می‌کشیدند.

او خود به پدرش که صاحب یک شرکت خدمات نظافتی بوده، کمک می‌کرده است: «همه‌ی ما روزهای آخر هفته کمک می‌کردیم، ازجمله این‌که زمین را بسابیم، دستگاه‌ها را تمیز کنیم؛ و این امری بدیهی بود.»

jennifer-katharine-gates
jennifer-katharine-gates

علیرغم ثروت 61 میلیارد دلاری که خانواده گیتس دارد، امروز نیز خانم گیتس در موقع خرید به قیمت‌ها توجه می‌کند و در گفت‌وگویی دیگر با روزنامه آلمانی دی ولت گفته است: «من نمی‌خواهم برای همبرگری که خوشمزه‌تر از دیگر از همبرگرها نیست، پول بیشتری بپردازم.» وی اذعان می‌دارد که البته گاهی به هتل‌های زیبا هم می‌رود، ولی زندگی پرتجمل برای او معنایی ندارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ثروتمندترین پدر و مادر دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ثروتمندترین پدر و مادر دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.