زمان مطالعه: 1 دقیقه
پرهزینه ترین عروسی های دنیا

پرهزینه ترین عروسی های دنیا

پنج ازدواج زیر گرانقیمت ترین و پرهزینه ترین ازدواج های قرن 21 لقب گرفته است. با آسمونی همراه باشید...1- آمیت...

پنج ازدواج زیر گرانقیمت ترین و پرهزینه ترین ازدواج های قرن 21 لقب گرفته است.

 با آسمونی همراه باشید...

1- آمیت بهاتیا و ونیشا میتل , تاریخ ازدواج : 22 ژوئن 2004 هزینه : 78 میلیون دلار

 ونیشا میتل دختر مالک بزرگترین کمپانی فولاد در جهان و آمیت بهاتی از ثروتمندترین سرمایه داران هندی در انگلستان است. عروسی آنها شش روز طول کشید و 12 جت جهت انتقال میهمانان به بیروت پایتخت لبنان به پرواز درآمدند ، 45 سرآشپز مسئول تهیه غذا را برعهده داشتند و یک کیک بزرگ و 10 هزار شاخه گل نیز برای جشن سفارش داده شد. آنها همچنین با حضور در یک فیلم بالیوودی نحوه آشناییشان را به تصویر کشیدند.

2- کیت میدلتون و پرنس ویلیام , تاریخ ازدواج : 29 آوریل 2011 : هزینه :34 میلیون دلار

 ازدواج پرنس ویلیام و کیت میدلتون نیز مانند دیگر ازدواج های خاندان سلطنتی پرخرج برگزار شد. به هزینه های اصلی این جشن می توان به حلقه 136 هزار دلار، کیک 80 هزار دلار، لباس 70 هزار دلاری، گل 800هزار دلار، پذیرایی میهمانان 600 هزار دلار و 550 هزار دلار برای میهمانان برای اقامت در هتل به ازای هر شب اشاره کرد.

3- المهتدی بیلاح و سارا صالح , تاریخ ازدواج : 9 سپتامبر 2004 : هزینه :5٫7 میلیون دلار

 المهتدی شاهزاده و پادشاه آینده برونئی ، یکی از کوچکترین کشورهای آسیایی با 30 سال سن با سارا صالح 17 ساله ازدواج کرد. مراسم عروسی آنها یک هفته که شامل آتش بازی نیز بود برگزار شد. به گزارش پارس ناز 103 لیموزین برای جابجایی میهمانان در نظر گرفته شده بود و یک تاج طلایی نیز برای عروس ساخته شد لباس عروسی سارا صالح بسیار گرانقیمت و دسته گل او برخلاف عرف معمول از جنس طلا و الماس بود.

4- لیزا مینلی و دیوید جست , تاریخ ازدواج : 16 مارس 2002 : هزینه :4٫2 میلیون دلار

 دیوید جست 49 ساله برگزارکننده کنسرت با ستاره 56 ساله هالیوود لیزا مینلی ازدواج کرد و تقریبا نیمی از بازیگران هالیوود از جمله مایکل جکسون و الیزابت تیلور در جشن حضور داشتند. یک گروه ارکست 60 نفره کار موسیقی این جشن را برعهده داشتند. این زوج نشان دادند که برگزاری یک جشن مفصل هرگز نمی تواند باعث خوشبختی شود و آنها بعد از یک سال زندگی به دلیل اعتیاد جست از یکدیگر جدا شدند.

5- پل مک کارتنی و هیتر میلز , تاریخ ازدواج : 11 ژوئن 2002 : هزینه :4٫2 میلیون دلار

پل مک کارتنی و هیتر میلز
پل مک کارتنی و هیتر میلز

پل مکارتنی خواننده و موزیسین گروه Beatle و هیتر میلز مانکن انگلیسی که در تصادفی یکی از پاهایش را از دست داده بود در 11 ژوئن 2011 در یک قلعه بزرگ و اشرافی در ایرلند ازدواج کردند. حدود 300 میهمان در مراسم ازدواج آنها شرکت داشتند.

نظر خود را درباره «پرهزینه ترین عروسی های دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پرهزینه ترین عروسی های دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.