8 و 9 ماه می به عنوان "زمان یادآوری و آشتی برای کسانی که در جنگ جهانی دوم جان خود را از دست داده اند" تعیین شده است.

این روزها برای ترغیب سازمانهای غیر دولتی و افراد به ادای احترام به قربانیان جنگ جهانی دوم تعیین شده است. این رویداد در در 8 می در سالگرد زمانی که متفقین جنگ جهانی دوم تسلیم بی قید و شرط نیروهای آلمان نازی و پایان رایش سوم آدولف هیتلر را پذیرفتند.

جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز و در سال 1945 پایان یافت گرچه اختلافاتی از گذشته وجود داشت که منجر به جنگ جهانی دوم شد. تقریبا تمامی کشورهای دنیا در جریان جنگ جهانی دوم به دو جناح و جبهه متفقین و متحدین تقسیم شدند.

متفقین شامل انگلیس، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده و دیگران بودند. متحدین شامل چندین کشور از جمله آلمان، ژاپن بود. جنگ دوم جهانی در اروپا، روسیه، آفریقای شمالی و آسیا انجام شد.

نظر خود را درباره «8 می، روز جهانی یادآوری و آشتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 8 می، روز جهانی یادآوری و آشتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.