زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آموزشگاه های تاتو بدن

بهترین آموزشگاه های تاتو بدن

تاتو به عنوان یک شکل هنری مدرن شناخته می شود و تکنیک‌ ها و سبک‌ های متفاوت آن در فرهنگ ما طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تاتو بدن هنر ترکیب طراحی ها و نقاشی ها روی بدن است که با توجه به توانایی ها و مهارت های تاتو آرتیست انواع سبک ها و طرح های مختلفی دارد. آسمونی در این بخش به معرفی مراکز تاتو بدن و آموزشگاه های تاتو، دوره ها، ورکشاپ ها و نحوه انتخاب یک آموزشگاه تاتو معتبر می پردازد.

ویژگی های آموزشگاه تاتو بدن

اگر قصد ورود به بازار کار تاتو را دارید یا علاقمند به یادگیری تاتو بدن هستند حتما در انتخاب آموزشگاه مناسب تاتو دقت به عمل بیاورید. در چندین سال گذشته آموزشگاه ها و کلاس های تاتو بدن در تهران بسیار زیاد شدند ولی برای انتخاب یک کلاس تاتو مناسب باید به نکاتی توجه نمود که بتوانیم بهترین آموزشگاه تاتو برای گذراندن دوره مبتدی و پیشرفته تاتو بدن طی کنیم.

به مراکز و آموزشگاه های معتبر تاتو مراجعه نمایید و از شرایط دوره های تاتو و مدارک این دوره ها سوال نمایید. همچنین در آموزشگاه هایی ثبت نام کنید که مدرسین در آن مجموعه دارای سوابق کاری بالا و آشنا به برندها و جدیدترین متدهای روز باشند زیرا برای تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای باید از اساتید این زمینه تجربه کسب کرد.

خدمات آموزشگاه تاتو بدن

تاتو بدن
تاتو بدن

تاتو یکی از زیر شاخه های هنر طراحی و نقاشی است، با این تفاوت که مداد یا قلموی شما در تتو سوزن و دستگاه، رنگ همان رنگ تتو و بوم یا کاغذ شما پوست افراد است.

لازم است که حتما از هنر طراحی و نقاشی سررشته داشته باشید تا بتوانید در این زمینه نیز مهارت هایی را کسب کنید.

آموزشگاه های تاتو با ارائه مدرک معتبر از فنی و حرفه ای اقدام به آموزش تاتو بدن می نمایند. شما می توانید با یادگیری تاتو روی بدن ،درآمدزایی خیلی خوبی داشته باشید، بنابراین لازم است که در دوره های تاتو در آموزشگاه های معتبر تاتو شرکت کرده و در نهایت مدرک بین المللی را کسب کنید. به طور کلی، خدماتی که آموزشگاه های تاتو ارائه می دهند ب شرح زیر است:

  • در آموزشگاه های تاتو بدن کلیه لوازم و تجهیزات تاتو نیز ارائه می شود.
  • پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین مرکز آموزش تاتو  انجام خواهد گرفت.
  • اهداء مدرک معتبر و بین المللی (QAL و TAP انگلستان با کد رجیستر) پس از اتمام دوره های آموزش تاتو بدن

هزینه آموزشگاه تاتو بدن

هزینه آموزش تاتو بدن نیز در آموزشگاه ها و مراکز تاتو بسته به زمان آموزش، خصوصی بودن یا گروهی بودن کلاس ها و سطح کلاس ها (مبتدی ، پیشرفته ، فوق پیشرفته) متفاوت است. در نتیجه قبل از هرگونه اقدام از تعداد جلسات و قیمت دوره های آموزش اطلاع پیدا کنید. همچنین دریافت مدرک معتبر در پایان دوره نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا برای ورود به کار تاتو نیاز به یک مدرک معتبر دارید.

مباحث آموزش تاتو صورت برای هنرجویان یکی از هنرهای تایید شده سازمان فنی حرفه ای است که هر ساله قیمت های مصوب آن از طریق پرتال مربوطه اعلام می شود. برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش تاتو، با یکی از آموزشگاههای مجوز دار برای گرفتن قیمت سال جدید تماس بگیرید.

اعتبارسنجی آموزشگاه تاتو بدن

دوره های آموزشی تاتو  به طور خلاصه شامل سرفصل های زیر می باشد:

  • شناخت پوست
  • ‌‎شناخت سبک های تاتو و آنالیز ‌‎شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها در تتو بدن
  • ‌‎شابلون سازی و برگرداندن طرح بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی
  • ‌‎شناخت و کار با دستگاه های تاتو بدن
  • ‌‎آموزش و اجرای تمامی سبک های تاتو بدن از جمله : ‎پرتره, تتو مینیمال، گریواش, گری وایت, مائوری, تریبال, دات ورک,آبرنگی, تری دی (سه بعدی), فونت تاتو, بیو مکانیک, هارور, رئالیسم تاتو, اسکچ ورک, ژئومتریک, تراش پولکا, سورالیسم, ‎نئوجاپنز, لترینک

هنرجویان بر روی مدل زنده پس از یک جلسه آموزشی، تمرین می کنند. شما در این هنر به جای کاغذ، با پوست انسان سروکار دارید و بنابراین لازم است که برا تبدیل شدن به یک تتوکار حرفه ای، کلیه مهارت های لازم را کسب کنید، با ابزارها و دستگاه ها آشنا شوید و به نحوه کار آن ها را نیز آگاه باشید.

نظر خود را درباره «بهترین آموزشگاه های تاتو بدن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آموزشگاه های تاتو بدن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.