زمان مطالعه: 1 دقیقه
برای داشتن زندگی مشترک موفق باید چند نکته را بیاد داشته باشید!

برای داشتن زندگی مشترک موفق باید چند نکته را بیاد داشته باشید!

قبل از ازدواج باید معیارها و توقعات و خواسته هایتان را از زندگی مشترک مشخص کنید، بعد طبق معیارها و خواسته هایتان قدم بردارید.

به نام یگانه عالم 

باید بدانید که توقعات‌ تان واقع‌بینانه باشند اولین نکته در زندگی که بسیار حائز اهمیت است و تمام زندگی را به نوعی تحت تاثیر قرار میدهد صداقت است.

صداقت خود را نشان دهید و مبنای زندگی خود را بر پایه صداقت بنا کنید. چون بعد از صداقت اعتماد ایجاد میشود و این اعتماد هرگز المثنی ندارد. شریک زندگی‌تان باید به «شما»، بیشتر از هر فرد دیگری در دنیا اعتماد داشته باشد. هرگز کاری نکنید که این اعتماد به خطر بیفتد.  

هم کفو بودن زوجین یعنی مانند دو کفه ی ترازو  هم سان و معتدل بودن. البته کفویت اقتصادی و امور مادی در مقایسه با کفویت در فرهنگ و اعتقادات، کم رنگ و نوعأ تحت الشّعاع قرار می گیرد.

باورهای قلبی زوجین  مبنای تشخیص و تعیین ارزشها و ضد ارزشها می شود و موجب تفاهم یا عدم تفاهم می گردد.

عشق را باید در زندگیتان زنده نگهدارید. باید در زندگی برای هم وقت بگذارید واگر جایی قصوری صورت گرفته به ترمیم وبازسازی وجبران بپردازید.

یادتان باشد همسرتان باید نفر اول زندگیتان باشد.

نوشته ازسارافلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «برای داشتن زندگی مشترک موفق باید چند نکته را بیاد داشته باشید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برای داشتن زندگی مشترک موفق باید چند نکته را بیاد داشته باشید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.