زمان مطالعه: 1 دقیقه
صداهای عجیب و غریب آسمان

صداهای عجیب و غریب آسمان

علت صداهای عجیب آسمان چیست ؟ آسمونی : یکی از جالب ترین پرونده های عجیب در سال های اخیر مربوط به صدای عجیبی...
صداهای عجیب و غریب آسمان
صداهای عجیب و غریب آسمان

علت صداهای عجیب آسمان چیست ؟

آسمونی : یکی از جالب ترین پرونده های عجیب در سال های اخیر مربوط به صدای عجیبی است که در کشورهای مختلف اروپا و امریکا شنیده میشود، این صدا عموما مانند نعره ای بلند است که از اسمان میاید! تا به امروز بیش از 1000گزارش و ویدئو مربوط به این صدای عجیب گزارش شده است.
مدت زیادی است که مردم نیمکره ی شمالی صداهایی بسیار عجیب از اسمان میشنوند، این صدا برخلاف هام و بلوپ که در فرکانس های زیر هستند یک صدای عادی اما بسیار بلند است که هراز چند گاهی شنیده میشود، به نظر میرسد شنیده شدن این صدا مربوط به 50 سال اخیر است و قبل از ان چنین چیزی اتفاق نیوفتاده است.
کشورهای کانادا و سوئد بیشترین گزارش از شنیدن این صدا را دارند، تاثیر این صدا به حدی است که تا به حال بارها در اخبار و شبکه های ملی کشورها درمورد ان گزارش پخش شده است.
ناسا چندین بار اعلام کرده که ایجاد این صدا به علت برخورد ابرها در ارتفاع های زیاد است که به علت تماس امواج و الکترون ها و فوتون های رسیده از خورشید که در میدان مغناطیسی زمین اسیر میشوند و باعث افزایش فشار میشود، هرچند باز هم این سوال مطرح است که چرا قبلا چنین صدایی شنیده نمیشده. بسیاری دیگر نیز عقیده دارند این صدا در واقع مربوط به اثرات ازمایش سلاح هارپ است.

نظر دانشمندان :

ژان پیر سن موریس، استاد فیزیک دانشگاه ساسکاچوان در گفت‌وگو با شبکه CTV، این غرش‌ها را صداهای الکترومغناطیسی منتشر شده از شفق‌های قطبی و کمربندهای تابشی خواند.
دیوید دمینگ، دانشمند زمین‌شناسی دانشگاه اوکلاهانا پیش از این در مورد پدیده موسوم به «The Hum» (همهمه) نوشته بود. این پدیده به صداهای اسرارآمیز و غیر قابل‌ تعقیبی گفته می‌شود که در مکان‌های خاصی از جهان توسط دو تا 10 درصد جمعیت شنیده می‌شود.
دمینگ در مقاله‌ای که در مجله Scientific Exploration منتشر شده،‌ منبع این اصوات را عواملی مانند انتقالات تلفنی و هواپیماهای نیروی دریایی آمریکا با هدف ارتباطات زیردریایی‌ها خوانده بود.
به گفته ناسا، زمین از انتشارات رادیویی طبیعی برخوردار است.
این سازمان اعلام کرد: اگر انسان‌ها به جای گوش از آنتن‌های رادیویی برخوردار بودند، اکنون می‌توانستیم سمفونی جالبی از صداهای عجیب سیاره خود را بشنویم.
به گفته ناسا، این اصوات مانند موسیقی زمینه یک فیلم علمی تخیلی پر زرق و برق است با این تفاوت که در جهان واقعی پخش می‌شود. این صداها همیشه در اطراف انسان هستند،‌ برای مثال صاعقه می‌تواند انتشارات رادیویی پر صدا تولید کند.

 

" صدای عجیب از آسمان آستارا را هم بخوانید "

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «صداهای عجیب و غریب آسمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره صداهای عجیب و غریب آسمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.