زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوانه گندم و تاثیرش در چاقی صورت

جوانه گندم و تاثیرش در چاقی صورت

جوانه گندم بر روی پوست تاثیر باورنکردنی دارد از جمله چاقی صورت و ... . آسمونی در این بخش علاوه بر ذکر نحوه...

wheat-germ4
wheat-germ4

جوانه گندم بر روی پوست تاثیر باورنکردنی دارد از جمله چاقی صورت و ... . آسمونی در این بخش علاوه بر ذکر نحوه استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت، به برخی از خواص و ویژگی های جوانه گندم اشاره می کند. با آسمونی همراه شوید.

نحوه استفاده: هم مصرف خوراکی دارد و هم از ماسک آن استفاده میگردد.

خواص: پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در پوست صورت بگذارید.

امروزه تاثیر و مفید بودن  جوانه ها به گونه ای مطرح است که کارشناسان علوم تغذیه بر استفاده آن توصیه  کرده و آن را در برنامه  غذایی روزانه خانواده ها می شمارند

در واقع جوانه ها موادغذایی هستند که با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح محسوب می شوند. در کشور ما از هزاران سال پیش، در دوران باستان جوانه ها و اهمیت استفاده آنها برای مردم شناخته شده بود.

sprouted-grains
sprouted-grains

این موضوع به قدری اهمیت داشته که مردم ما استفاده از جوانه گندم را به عنوان یک آیین سنتی همواره در آغاز فصل بهار به شکل سمنو در سفره هفت سین لازم می دانستند.

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.

سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است.

همچنین کسانی که از یبوست ، خستگی و بی حالی ، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند. اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا کاهو 10 دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می خواهید چاق شوید، آن را 10 دقیقه بعد از غذا میل کنید.

روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری می باشد. وجود درصدبالای ویتامین E در این روغن آثار زیانبار رادیکالهای آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری می کند. استفاده از روغن جوانه گندم در محصولات آرایشی و بهداشتی برای درمان ناراحتی های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس بسیار مفید می باشد.

wheat-germ2
wheat-germ2

ویژگیها :

  • برطرف کننده چین وچروک پوست صورت
  • التیام بخش و استحکام دهنده پوست
  • محافظت در برابر پرتو فرابنفش آفتاب
  • ماسک محافظتی سوپر با روغن جوانه گندم: این ماسک بدلیل داشتن مواد فعال محلول در روغن جوانه گندم سبب لطافت و نرمی پوست و شفافیت چهره میگردد.

طریقه مصرف: پس از پاک کردن صورت مقدار مناسبی از ماسک را بصورت مالیده و پس از 5 الی 10 دقیقه اضافات ماسک را از روی صورت پاک کرده و بقایای آن را توسط ماساژ جذب پوست نمائید.

همچنین برای پوست دست و گردن نیز مناسب می باشد.

نظر خود را درباره «جوانه گندم و تاثیرش در چاقی صورت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جوانه گندم و تاثیرش در چاقی صورت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.