زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی

دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و مغازه ارتباط مستقیمی با افزایش مشتری و فروش دارد. آسمونی در این بخش دو مدل...

sporting-goods-shop1
sporting-goods-shop1

دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و مغازه ارتباط مستقیمی با افزایش مشتری و فروش دارد. آسمونی در این بخش دو مدل دکوراسیون لوازم ورزشی را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می بینید.

این مغازه لوازم ورزشی مدرن، در شهر مونیخ کشور آلمان واقع شده است و متعلق به برند لوازم ورزشی فرانسوی Decathlon می باشد. طراحی داخلی این مغازه توسط گروه معماری آلمانی kplus konzept انجام شده است.

فروشگاه توسط این نوار آبی که در کف و سقف به هم متصل است از یکدیگر جدا شده اند و توسط این دیوایدر (divider) آبی رنگ مجازی، فروشگاه به دو قسمت تقسیم شده است و در هر طرف محصول خاصی به فروش میرسد.

sporting-goods-shop4
sporting-goods-shop4

در یک طرف نوار آبی، فروشگاه دارای رنگ سفید و در طرف دیگر رنگ مشکی دارد.

این جداسازی کار هوشمندانه و قابل توجهی است. چرا که بدون بستن فضا، فضا به دو قسمت تقسیم شده و حس تقسیم بندی را در مشتری ایجاد می نماید در حالی که در حقیقت فضا کاملا یکپارچه است. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی مغازه لوازم ورزشی مذکور را مشاهده نمایید.

sporting-goods-shop6
sporting-goods-shop6

دکوراسیون فروشگاه پوشاک ورزشی زیبا و شیک شهر نایک در لندن

دکوراسیون فروشگاه پوشاک ورزشی نایک یکی از بی نظیرترین مدل ها و طراحی ها را در خود دارد. نایک شرکتی آمریکایی است که در زمینه پوشاک در تمامی نقاط جهان فعالیت می کند. این برند یکی از بزرگترین تولید کننده های کفش و پوشاک ورزشی است.

این شرکت در سال 2012 درآمدی بالغ بر 24٫1 میلیارد دلار داشته و در سال 2014 خود برند به تنهایی ارزشی برابر با 19 میلیارد دلار پیدا کرد که آنرا به ارزشمندترین برند در بین مارک های ورزشی بدل کرد. بنابراین داشتن فروشگاهی لوکس از لازمه های این شرکت برای ارائه محصولات خود است.

sporting-goods-shop9
sporting-goods-shop9

مشتریان در بدو ورود به نایک تاون، مرکز خرید نایک لندن، متوجه مکعبی به نام iD (مخفف طراحی اختصاصی) می شوند که در فضای فروشگاه معلق است. استودیو آی دی در واقع مکعبی در دوطبقه از جنس شیشه و استیل است که فضایی الهام بخش برای برای سرویس تولید سفارشی فراهم می آورد.

sporting-goods-shop10
sporting-goods-shop10

قفسه های کابینت که تمام پهنای محیط را اشغال کرده اند، به مشتری گزینه های سفارشی فراوانی پیشنهاد می دهند. فضای سرویس مرکزی 4 ایستگاه طراحی را در خود جای داده است. طبقه بالایی به مشتریان ویژه یا VIP اختصاص دارد.

طراحی دکوراسیون فضای داخلی کاملا منعکس کننده شاخصه های این برند جهانی است. نیمکت های چوبی طره ای به رنگ تیره در بخش مشاوره و مبلمان چرمی مکمل یکدیگرند و نمای 360 درجه ای و پانوراما از نایک تاون را پیش روی مشتریان می گذارند.

sporting-goods-shop12
sporting-goods-shop12

پاسنگ مرکزی، که با ام دی اف های براق پوشانده شده است، مانکن ها را زیر نور بازتابی از سقف به نمایش می گذارد.

گذر از تونل بازیکنان دسترسی به بخش کفش های فوتبال را میسر می کند. این قسمت با نیمکت های چرمی کوتاه روی چمن مصنوعی، حس حضور در باشکاه ورزشی را به خریداران القا می کند.

پارکت کفپوش ساختمان به رنگ بلوط است که در بعضی قسمت های نمایشگاه جای خود را به قطعات سنگی داده است. سالن نشیمن بازیکنان دیوار تمام شیشه ایی بلندی دارد که در آن ها صدها کفش فوتبال شناور در هوا بنظر می رسد.

دونده ها نیز از فضایی مختص به خود برخوردارند که در آن یک پیست کوچک در نظر گرفته شده است.

sporting-goods-shop16
sporting-goods-shop16

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.