زمان مطالعه: 5 دقیقه
آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا یکی از گزینه های پر متقاضی برای سرمایه گذاری در اروپا به شمار می آید، بسیاری از...

سرمایه گذاری در اسپانیا یکی از گزینه های پر متقاضی برای سرمایه گذاری در اروپا به شمار می آید، بسیاری از کاربران روزانه در صفحات اینترنت به دنبال اخذ اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری در اسپانیا و میزان سرمایه مورد نیاز برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می باشند. آسمونی در این بخش نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا را برای شما عزیزان به طور کامل تشریح می کند.

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
کشور اسپانیا با توجه به طبیعت زیبایی که دارد و با توجه به اینکه ذاتا کشوری است که به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت بسیار زیبای خود سرمایه گذاران و توریست های بسیاری را جذب میکند لذا در پی این موارد سرمایه گذاری در اسپانیا این روز ها بسیار حائز اهمیت است. بر فرض مثال بسیاری از افرادی که سرمایه گذاران بزرگی هستند و تمایل به سرمایه گذاری در نقاط مختلف در اروپا دارند پس از سفر به کشورهای  متفاوت کشور اسپانیا را جهت سرمایه گذاری انتخاب میکنند. وقتی با این دسته از افراد به گفتگو می پردازید متوجه میشوید که طبیعت بسیار زیبای اسپانیا  به جهت سرمایه گذاری نظر آنها را جلب کرده است، و همچنین یکسری از افراد به دلیل اینکه در سواحل این کشور یا در نقاط و مناطق خاصی از این کشور که بسیار زیبا هستند بتوانند ملکی را خریداری کرده و اقدام به سرمایه گذاری به این طریق نمایند میتوانند اقامت بگیرند و این مسئله آنها را بسیار متمایل به این موضوع میکند و آنها را به این سمت و سو میکشاند .

سرمایه گذاری در اسپانیا قواعد پیچیده ای ندارد اما نکات بسیار ریز و مهمی در باب سرمایه گذاری در اسپانیا در سایت های اصلی دولت اسپانیا و در اداره ی مهاجرت منتشر شده که البته در این مقاله به تعدادی از این قواعد و قوانین اشاره نیز خواهد شد.

spain-investing
spain-investing
آسمونی در تلاش هستند تا با انتشار صحیح قواعد درست و حقیقی این موضوع مهم بتوانند کمکی به امر سرمایه گذاری در اسپانیا به متقاضیان عزیز انجام دهند، چرا که اگر یک متقاضی سرمایه گذاری در اسپانیا با تمایل بسیار زیاد ورود به موسسات و شرکت هایی که ادعا میکنند در باب سرمایه گذاری در اسپانیا و کشورهای مختلف توانایی های خاصی دارند این افراد با ارائه اطلاعات نا صحیح و عدم داشتن تجربه کافی در این باب فقط قصد اخذ سرمایه های شما و یک پولی را دارند تا اقدام به کلاهبرداری هایی را داشته باشند. بنابراین دقت بفرمایین که پول خود را به چه کسی میدهید؟ آیا نیاز هست در باب سرمایه گذاری در اسپانیا مبلغ خود را به دست یک شخص حقیقی بسپارید یا می توانید با استفاده از روال و فرآیند قانونی پول خود را به کشور اسپانیا انتقال بدهید. آیا جهت اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذارینیاز است ابتدا توسط یک سفر توریستی وارد کشور اسپانیا بشوید و منطقه مورد نظر رو بشناسید و انتخاب بفرمایید تا سرمایه گذاری در اسپانیا برای شما یک امر دلچسب و خوشایند باشد یا نیاز است که فقط سرمایه خود را انتقال دهید و شخص دیگری برای شما این کار را انجام دهد. همه ی این مطالب در این مقاله در بابسرمایه گذاری در اسپانیا راجع به آن صحبت خواهد شد.

امر سرمایه گذاری در اسپانیا بر فرض مثال از طریق ارائه 500000 یورو  از سمت یک شخصی که Non-EUیا شخص غیر اروپایی لحاظ میشود بین 10 الی 15 هفته پروسه ی اداری آن طول میکشد بنابراین برنامه ریزی زمانی در باب سرمایه گذاری در اسپانیا بسیار مهم و قابل توجه می باشد. بنابراین جهت سرمایه گذاری در اسپانیا ابتدا میتوانید یک سفری به آنجا داشته باشید جالب توجه است که شما اگر متقاضی سرمایه گذاری در اسپانیا می باشید باید یکNIEکه مخفف عبارت اسپانیایی میباشد که به زبان انگلیسیFINتلفظ میشود که ترجمه این اختصار کد شناسایی افراد خارجی میباشد.

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا
شما باید بتوانید آن را اخذ کرده و یک سرمایه گذار و یک مقیم اسپانیا باشید. این پروسه یک فرآیند حقوقی دارد.سرمایه گذاری در اسپانیا کاملا یک امر حقوقی و قانونی است و اگر شما یک سفر به آنجا داشته باشید یا یک مدرکی در آن کشور اخذ کرده باشید و تجربه ی زندگی در آن کشور را داشته باشید متوجه میشوید که این کار عمل حقوقی و درستی است که امکان پذیر است و قانون آن را تعریف کرده است اما متاسفانه در این بین پول بسیاری از متقاضیان در سال های گذشته اتلاف شده و به طور کلی جو در باب سرمایه گذاری در اسپانیا ممکن است منفی باشد.

اما دقت بفرمایید اگر شما متقاضی سرمایه گذاری در اسپانیا هستید و خانواده ای دارید که تمایل دارید همراه شما به اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری بپردازند این نوید را به شما میدهیم که تمامی فرزندان زیر 18 سال شخص همسر متقاضی یا نامزد متقاضی می تواند جز افرادی باشد که به واسطه ی سرمایه گذاری شخص اصلی می تواند اقامت اسپانیا را دریافت کند. بعد از 5 سال اگر روال و قوانین مربوط به اسپانیا از سمت متقاضی که از روز اول سرمایه گذاری کرده رعایت شود اقامت دائم را دریافت می کند.

افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در اسپانیا را دارند قبل از اینکه 500000 یورو وارد حساب های اسپانیا بکنند حتما باید این قواعد را مطالعه کرده تا دچار اشتباه نشوند. یکی از سوالات بسیار مهم در باب سرمایه گذاری در اسپانیا این است که آیا امکان دارد یک شخصی سرمایه گذاری در اسپانیا داشته باشد اما اجبار نباشد که تمام روز ها یا ماه های سال را در اسپانیا سپری کند؟ پاسخ مثبت است و این امکان وجود دارد اما قواعد و قوانینی وجود دارد.

spain-investing
spain-investing
یک نوع سرمایه گذاری در اسپانیا است که در حقیقت ملقب به سرمایه گذاری Minimum500000 یورو ای است و شما اگر می خواهید به راحتی به اقامت تبدیل شود و مسئله ای در پروسه ی اقامتی شما پیش نیاید این است که در هر 180 روز 90 روز در اسپانیا حضور داشته باشید.

توجه داشته باشید اگر شما می خواهید برای اعضای خانواده ی خود هم اقامت اخذ بفرمایید بعد از سرمایه گذاری شما می توانید بلافاصله برای این افراد بعد از اینکه ثبت نام انجام شد اقدام کنید که این افراد درجه یک خانواده میتوانند کار کنند در اسپانیا و تحصیل کنند و بعد از 5 سال که روال را رعایت میکنند و قانون را اجرا میکنند به اقامت کل اروپا هم برسند. حتی سفر به تمام اتحادیه اروپا برای آنها مقدور است. کمترین هزینه ای که یک وکیل اخذ میکند تا در باب سرمایه گذاری در اسپانیا با شما صحبت کند و مشاوره دهد حدودا طبق آخرین قواعد 1500 یورو  بابت جلسات مقدماتی مشاوره ی او می باشد. اما اگر شما  500000  یورو تمایل به سرمایه گذاری در اسپانیا دارید باید بدانید که 11 تا 12% هزینه های جانبی دارید از باب هزینه وکیل هزینه ی تمبر مالیات اولیه و امثالهم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در اسپانیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.