زمان مطالعه: 1 دقیقه
کارت سبز در فوتبال؛ کارتی جدی برای تشویق

کارت سبز در فوتبال؛ کارتی جدی برای تشویق

کارت سبز در فوتبال، دلیل استفاده از کارت سبز، کارت سبز در فوتبال ایتالیا، اولین بازیکنی که کارت سبز گرفت، همه و همه در آسمونی

اما بر خلاف این دو کارت، کارت جدیدی در نظرگرفته شده که برای تشویق بازیکنان استفاده می شود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به داوران بازی های تیم های دسته دوم کارتی تحت عنوان کارت سبز تحویل داده و نظر خود را اینچنین بیان کرده که همانطور که کارت های زرد و قرمز برای جریمه است کارتی هم باید برای تشویق و تشکر وجود داشته باشد.

در حال حاضر استفاده از کارت سبز به صورت آزمایشی در دسته دوم فوتبال ایتالیا در دستور کار قرار گرفته تا در صورت نتیجه مثبت، در سری آ نیز استفاده شود.

کارت سبز برای بازیکنانی است که در زمین فوتبال، رفتار ورزشی، جوانمردانه و شایسته از خود نشان می دهند و به منزله قدردانی و تشکر از این رفتار است.

شاید در آینده از این کارت برای پاک کردن کارت زرد استفاده شود.

برای اولین بار در تاریخ، کارت سبز در بازی میان دو تیم ویرتوس انتلا و وینچنزا استفاده شد و به کریستین گالانو بازیکن وینچنزا داده شد و دلیل آن هم اعتراف به اشتباه داوری در اعلام کرنر به نفع تیمش بود. او از داور درخواست کرد که توپ را در اختیار تیم حریف قرار دهد.

نظر خود را درباره «کارت سبز در فوتبال؛ کارتی جدی برای تشویق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کارت سبز در فوتبال؛ کارتی جدی برای تشویق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.