زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیشنهاد ویژه هوشمندسازی منزل

پیشنهاد ویژه هوشمندسازی منزل

تکنولوژی خانه هوشمند بیسیم خانه هوشمند بیسیم آخرین تکنولوژی در زمینه هوشمندسازی واحدهای مسکونی، اداری و...
special-offer
special-offer

تکنولوژی خانه هوشمند بیسیم

خانه هوشمند بیسیم آخرین تکنولوژی در زمینه هوشمندسازی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری می باشد. در این سیستم بجای استفاده از کلیدهای سنتی از کلیدهای تاچ هوشمند استفاده می کنیم که این کلیدها کارکردی مشابه کلیدهای سنتی دارند و درون قوطی برق استاندارد ایران و با سیم کشی فعلی سنتی قابل استفاده می باشند و قابلیت نصب حتی در خانه های چند سال ساخت را دارند. در سایر سیستم های هوشمند حتما باید سیم کشی خاص و پیچیده خانه هوشمند استفاده گردد (یعنی در خانه های تمام شده قابل نصب نمی باشند و در خانه های در حال ساخت نیز هزینه چند میلیونی بجز تجهیزات هوشمند روی دست کارفرما می گذارند.)

همان طور که ذکر شد در این سیستم بجای استفاده از کلیدهای سنتی، کلیدهای تاچ نصب می کنیم و با نصب یک Mater می توانیم از روی نرم افزار (رایگان و بصورت نامحدود) که بر روی موبایل و یا تبلت نصب می شود به کنترل سیستم روشنایی ، سیستم سرمایش و گرمایش ، پرده های برقی ، سیستم صوت و تصویر مثل تلویزیون و ماهواره و... آبیاری بپردازیم. حتی می توانیم با پریزهای هوشمند کلیه لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی ، قهوه جوش ، چای ساز و... را کنترل و برنامه ریزی نماییم.

نقطه قوت خانه هوشمند ، تعریف سناریو و برنامه پذیری آن توسط کاربر است. بعنوان مثال با اجرای سناریو " صرف شام " چراغ های بالای میز غذاخوری روشن شده ، چراغ های سایر قسمت ها خاموش شده ، دمای خانه به حالت تعریف شده می رسد و موسیقی ملایمی پخش می گردد. حتی بعضی سناریوها می توانند در زمان خاصی اتفاق بیفتند بعنوان مثال هر روز صبح که در یک ساعت مشخص از خواب بیدار می شوید پرده ها به آرامی کنار می روند یک موسیقی ملایم پخش شده و قهوه جوش در آشپزخانه قهوه را آماده کرده است. تعریف سناریو بسیار ساده می باشد و کاربر بدون نیاز به تکنسین شرکت، خود براحتی به ایجاد و تعریف آن بپردازد.

شما می توانید از طریق نرم افزار و صرفا با اتصال به اینترنت و بدون هیچ گونه تنظیم خاص (بدون نیاز به IP Static ) از هر نقطه دنیا به کنترل خانه هوشمند خود بپردازید. بدلیل پیاده سازی سیستم بر روی بستر سنتی ، سیستم کارکردی راحت داشته بنحوی که حتی افراد مسن و یا کودکان نیز براحتی از آن استفاده می نمایند زیرا بدون نرم افزار و تبلت از روی کلیدهای تاچ قابل استفاده می باشد.

با هزینه کرد مبلغی بین 3 تا 3.5 میلیون تومان جهت هر واحد می توان هال، پذیرایی و آشپزخانه را هوشمند نموده و به کنترل روشنایی، سرمایش و گرمایش، تلویزیون و تجهیزات صوتی و تصویری و پرده ها از روی تبلت و موبایل در داخل منزل و یا از طریق اینترنت از تمام نقاط دنیا ( برنامه نرم افزاری رایگان و به تعداد همه افراد خانواده) پرداخت. مبالغ ذکر شده برای واحدهای با متراژ بیش از 150 متر بوده و برای واحدهای کوچکتر با هزینه این مبلغ می توان واحد را بصورت کامل هوشمند نمود. معمولا سازنده های محترم جهت مدیریت هزینه ها از این گزینه استفاده نموده و تجهیز سایر قسمت های هر واحد را به عهده خریدار نهایی (End user) می گذارند. با استفاده از این پیشنهاد هر واحد با حداقل هزینه هوشمند شده و برند "خانه هوشمند " را نیز یدک می کشد. خریداران واحد در صورت نیاز بدون هیچگونه تغییر در سیم کشی فقط با خرید چند کلید لمسی واحد را بصورت کامل هوشمند می نمایند. در ضمن واحدهای اداری تجاری نیز با همین رنج هزینه قابل هوشمند سازی می باشند.

از دیگر مزایای این سیستم متمایز شدن ساختمان و سازنده آن می باشد بصورتی که واحد هایی که به سیستم هوشمند مجهز گردند بعنوان یک برند تحت عنوان خانه هوشمند بیسیم نامبرده می شوند و به این علت ارزش افزوده مناسبی را توام با سرعت فروش واحدها بوجود می آورد ضمن اینکه کارشناسان فروش و مشاورین املاک استفاده تبلیغاتی بسیار خوبی از این سیستم جهت پیشبرد فروش می نمایند. استقبال کم نظیر مشاورین املاک در مناطق مختلف تهران و شهرستانها گویای این مطلب می باشد.

نظر خود را درباره «پیشنهاد ویژه هوشمندسازی منزل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پیشنهاد ویژه هوشمندسازی منزل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.