زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کیک ساندویچ خوشمزه

طرز تهیه کیک ساندویچ خوشمزه

مواد لازم کیک ساندویچ:ژامبون یا رست بیف: 4 ورق یک سانتینان تست برش نخورده: 1 عددگوجه فرنگی: 3 تا 4 عددسس...

One Pot Wonders - Lunch - Picnic in a pot - Picnic Loaf
One Pot Wonders - Lunch - Picnic in a pot - Picnic Loaf

مواد لازم کیک ساندویچ:

دور تا دور نان را با کارد به قطر یک سانت بردارید. بقیه ی نان را از عرض چهار برش بزنید.پنیر خامه ای را با سس مایونز مخلوط کنید تا به صورت کرم در آید.به گوجه فرنگی های ورقه شده کمی نمک بزنید.یک لایه نان را ظرف مورد ظرف مورد نظر قرار داده، رویش را کرم مالیده، ژامبون را روی آن قرار دهید. (ژامبون ها را به اندازه ی نان برش بزنید).

به یک لایه ی دیگر کمی کرم زده، روی ژامبون قرار داده کمی فشار دهید تا به لایه ی ژامبون بچسبد.دوباره روی نان را کرم مالیده دو ظرفش را گوجه فرنگی اسلایس شده قرار دهید.بین دو گوجه فرنگی را نیز رنگ صورتی در آورده و روی کیک را تزیین کنید. این کیک را به مدل های مختلف می توان درست کرد.

نظر خود را درباره «طرز تهیه کیک ساندویچ خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کیک ساندویچ خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.