زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی سعید داورپناه

بیوگرافی سعید داورپناه

نام : سعیدنام خانوادگی : داورپناهمتولد: تهرانسن : 22پست : گاردقد : 192باشگاه ها : پیکان تهران –...

 نام : سعید

نام خانوادگی : داورپناه

متولد: تهران

سن : 22

پست : گارد

قد : 192

باشگاه ها : پیکان تهران – کاوه تهران – پتروشیمی بندرامام

saeed-davarpanah (2)
saeed-davarpanah (2)

درباره سعید داورپناه

سعید داورپناه جزء بازیکنان حرفه ای شاغل در لیگ ایران به شمار می رود که در حال حاضر او برای دومین سال پیاپی همراه با تیم پتروشیمی بندرامام به میدان می رود. داورپناه در پست گارد بازی می کند و او بخاطر فیزیک بدنی مناسب بازیکن تکنیکی و شوت زن بسیار خوبی است . او همراه با تیم پیکان تهران به مسابقات سوپر لیگ راه یافت و از سال 83 تا 85 این تیم را همراهی کرد. دومین باشگاه او کاوه تهران بود از سال 86-87 در این باشگاه عضویت داشت و همبازی بازیکنانی چون امیر امینی ، موسی نبی پور ، فرید زرقی بود که توانستند به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند.

سعید لیگ 87-88 را با تیم پتروشیمی به میدان رفت که توانست بهترین بازی های خود را به نمایش بگزارد و توجه کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند و دوباره به تیم ملی دعوت شود. سابقه حضور سعید داورپناه به تیم ملی به سال 84 بر می گردد که همراه با سیاوش منوری و سعید رسولی که هم تیمی های او در پیکان تهران بودند توانستند به تیم ملی امید ایران راه پیدا کنند. او دو سال بعد یعنی در سال 86 توانست به تیم ملی ب بسکتبال راه پیدا کند و در سال 87 نیز او به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

saeed-davarpanah (3)
saeed-davarpanah (3)

 سعید داورپناه سوپر لیگ امسال هم برای تیم پتروشیمی بندرامام به میدان می رود که شناختی که سرمربی تیم از او دارد می توان گفت که امسال هم جز چند بازیکن اصلی تیم برای پتروشیمی به میدان می رود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی سعید داورپناه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سعید داورپناه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.