زمان مطالعه: 2 دقیقه
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو ، فروش ویژه برترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال به سراسر...
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو


فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو ، فروش ویژه برترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال به سراسر کشور با پشتیبانی و ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب با خیال آسوده خرید کنید. در روژینو تمرکز ما روی زیبایی شما است. امروزه برطرف کردن نیازهای زیبایی و تهیه محصولات میتواند هزینه سنگینی را به هر قشری با هر درآمدی از جامعه تحمیل کند.

اما در روژینو با توجه به گستردگی محصولات با کیفیتی مطلوب که امکان انتخاب آن را دارید و همچنین پیشنهادهای ویژه سایت، راه های زیادی برای صرف هزینه کمتر و یک خرید با صرفه وجود خواهد داشت. پیگیر پکیج های پیشنهادی هرهفته ما باشید تا بتوانید با قیمتی مناسب از بهترین برندهای دنیای آرایشی و زیبایی خرید کنید.

البته اهداف ما صرفا به فروش محصولات آرایشی و زیبایی محدود نشده و همواره اطلاع رسانی و آموزش در این عرصه از طریق ترجمه جدیدترین مقالات زیبایی، پوست، تغذیه سالم و… از معتبرترین منابع برای دستیابی به سبک زندگی سالم و زیبا و همچنین زیبایی طولانی مدت از اهداف و مسئولیتهای ما خواهد بود.

لوازم آرایشی مک

برند مک در سال 1984 توسط یک میکاپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تاسیس شد. توسکان و آنجلو به دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی ها جلوه خوبی داشته باشد. به همین منظور خودشان در آشپزخانه همان سالن، شروع به درست کردن لوازم آرایشی نمودند. در ابتدا آنها محصولات خود را در همان آرایشگاه به میکاپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها می فروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تاسیس شد. در حال حاضر در بیش از 105 کشور محصولات آنها به فروش میرسد.

لوازم آرایشی مورد

دکتر هاوارد “مورد”، یک دانشمند و محقق برجسته و شناخته شده جهانی در زمینه داروسازی و مراقبت از پوست است. او دارای بورد تخصصی درماتولوژی و صاحب کرسی استادی در دانشگاه UCLA می باشد. در پی انجام سالها تحقیقات گسترده در زمینه از دست رفتن آب سلول ها، همراه با دهه ها تجربه عملی در زمینه مراقبت و درمان پوست، این دانشمند در نهایت خط تولیدی محصولات مراقبت از پوست “مورد” را پایه گذاری کرد. مجموعه محصولات این برند همه دارای طراحی پیشرفته علمی و فرمولاسیون های تخصصی و از نظر آزمایشگاهی تایید شده هستند. این محصولات حل مشکلات رایج و روزمره پوستی، در عین حال افزایش سلامت عمومی بدن را هدف قرار داده اند.Top of Form

لوازم آرایشی لورآل

لورآل برندی شناخته شده در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است که توسط شیمی دان و محقق فرانسوی، اوژن شولر در سال 1909 پایه‌گذاری شد. در حال حاضر لورآل بزرگ‌ ترین کمپانی تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان است که به تولید انواع محصولات بهداشت و مراقبت از پوست و زیبایی، رنگ مو، کرم ضد آفتاب، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و … می‌پردازد. شرکت بین‌المللی نستله یکی از بزرگ‌ ترین سهام‌ داران لورآل می‌باشد و لیلیان بتانکور که دختر اوژن شولر می‌باشد، به عنوان وارث او بخش دیگری از سهام این کمپانی را در اختیار دارد. شرکت لورآل مالکیت برندهای متنوعی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز بر عهده دارد که از آن جمله می‌توان به  Lancôme، Maybelline، Lanvin و Garnier اشاره نمود.
نظر خود را درباره «فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی روژینو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.