زمان مطالعه: 2 دقیقه
نکات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی

نکات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی به عنوان بهترین روش های لینک سازی می باشند. یکی از مهم ترین کاربرد های رپورتاژ آگهی ایجاد یک بک لینک دائمی برای وبسایت است

همانطور که میدانید لینک سازی یکی از مهمترین بخش های فرآیند سئوی سایت است و اگر بتوانید این بخش را به درستی انجام دهید به راحتی به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. آسمونی در این بخش نکات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی را منتشر می کند.

لینک سازی طبیعی از طریق تولید محتوای با کیفیت و جذب کاربران وفادار کار سختی نیست اما یک پروسه زمانبر است و ممکن است برای اکثر کسب و کارهای اینترنتی قابل اتکا نباشد اما راهکار چیست؟

شما باید علاوه بر تکیه کردن بر لینک سازی طبیعی به فکر ایجاد لینک هایی با کیفیت باشید که به صورت طبیعی ممکن است هرگز ایجاد نشوند! و اینجاست که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی به عنوان بهترین روشهای لینک سازی مطرح میشوند. اما در هنگام خرید بک لینک یا رپورتاژ باید به چه مواردی توجه شود؟ سعی کنید نکات زیر را در هنگام نوشتن متن رپورتاژ خود رعایت کنید:

درباره چیزی بنویسید که کاربردی و جالب باشد

صرفاً مطالعه پیشینه کسب و کار شما و نحوه ارائه خدماتتان نمیتواند برای کاربر جذاب باشد سعی کنید در قالب یک مقاله مفید و کاربردی در زمینه تخصصی خودتان با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

تیترهای جذاب بنویسید

هدف از انتشار رپورتاژ اگهی علاوه بر ایجاد بک لینک های با کیفیت، خوانده شدن آن توسط کاربران و جذب مشتری جدید است و این موضوع فقط وقتی رخ می دهد که عنوان بتواند کاربران را متقاعد به خواندن رپورتاژتان کند.

از عبارات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید

حتی اگر در یک وبسایت کاملاً تخصصی رپورتاژ شما منتشر شود بازهم احتمال آنکه یک کاربر غیر تخصصی آن را بخواند زیاد است سعی کنید رپورتاژ خودتان را به صورت ساده و قابل درک برای تمام کاربران بنویسید تا علاوه بر کاربران تخصصی بتوانید برخی از کاربران غیر تخصصی را هم به موضوع خودتان جذب کنید.

خرید رپورتاژ آگهی به نسبت خرید بک لینک هزینه معقول تری دارد و البته با توجه به ماندگاری رپورتاژ آگهی میتوانید انتظار بازدهی بلند مدت تری را داشته باشید.

رپورتاژ

یکی از بهترین کاربردهای رپورتاژ آگهی ایجاد بک لینک دائمی برای وبسایتمان است پس سعی کنید لینک گذاری را طوری انجام دهید که بعداً پشیمان نشوید. یادتان باشد بیشتر، بهتر نیست پس سعی نکنید در رپورتاژ نویسی در لینک غرق شوید. (پیشنهاد ما حداقل 3 و حداکثر 5 لینک است)

لینک ها را بر روی تمام صفحات مهم وبسایتتان پخش کنید. ( صفحه اصلی سایت حتماً جزء لینک های رپورتاژ باشد)

لینک هایی را درج کنید که از ثبات و اهمیت آنها در آینده کسب و کار خود مطمئن باشید. ( صفحاتی که احتمال حذف شدن به هر دلیلی نداشته باشند)

لینک هایی را انتخاب کنید که بر روی حوزه تخصصی کسب و کارتان متمرکز است. (صفحات جانبی خارج از تمرکز وبسایت را لینک نکنید)

در انتخاب آنکرتکست‌ها سعی کنید تنوع به خرج دهید و از ابزارهایی مانند گوگل ترند برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی استفاده نمایید.

اولویت خرید رپورتاژ آگهی

1- سایت های سئو قوی
2- سایت های خبری قوی
3- سایت های اطلاع رسانی قوی
4- سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ آگهی را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آی پی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبر در سایت نیوسئو این است که با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد)

نظر خود را درباره «نکات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.