زمان مطالعه: 1 دقیقه
شارلوا بلژیک، باشگاه فوتبال کاوه رضایی

شارلوا بلژیک، باشگاه فوتبال کاوه رضایی

باشگاه رویال شارلوا یک باشگاه فوتبال بلژیکی است که در شهر شارلوا قرار دارد. کاوه رضایی با این باشگاه قرارداد...

باشگاه رویال شارلوا یک باشگاه فوتبال بلژیکی است که در شهر شارلوا قرار دارد. کاوه رضایی با این باشگاه قرارداد بسته است و از فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد. آسمونی در این مقاله تاریخچه باشگاه رویال شارلوا را برای شما عزیزان منتشر می کند.

مالک باشگاه رویال شارلوا ، یک ایرانی به نام عباس بیات بود و آن را به فابین دبک واگذار کرد. بیات هم اکنون از مدیران باشگاه است.

باشگاه شارلوا در بخش فرانسوی زبان کشور بلژیک واقع شده است و مهدی بیات مدیر ایرانی این تیم کهن بلژیکی هست. سابقه تاسیس تیم شارلوا به سال 1904 میلادی بازمی‌گردد و قدمت 113 ساله دارد.

باشگاه شارلوا با بازیکنان ایرانی غریبه نیست و در ادوار مختلفی از ملی‌پوشان ایرانی بهره‌ برده هست. حسین صدقیانی نخستین بازیکن ایرانی کلوب شارلوای بلژیک بود. او 96 سال پیش یعنی در سال 1300 به شارلوا پیوست و 3 فصل جهت این تیم بلژیکی بازی کرد.

داریوش یزدانی، علیرضا امامی‌فر، محمد رضا مهدوی و مهرداد میناوند سایر بازیکنان ایرانی بودند که در برهه‌های کوتاهی به تیم شارلوا پیوستند. حالا کاوه رضایی ششمین بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

تیمی که در لیگ برتر بلژیک حضور دارد و سرمربی آن فلیس مازو هست. این تیم در فصل 2017 – 2016 این رقابت‌ها رتبه ششم جدول رده‌بندی را کسب کرد و در فصل آینده لیگ اروپا نیز حضور خواهد داشت.

تیم شارلوا که با لقب گورخر ها در فوتبال بلژیک شناخته می شود، پیراهنی متشکل از خطوط عمودی سیاه و سفید دارد. هدایت این تیم بر عهده فلیس مازو است. در ترکیب اصلی این تیم نیز، حمدی هاربوی، دیوید پالت و کریستف دیاندی به چشم می خورد. تیم شارلوا در سطح اول فوتبال بلژیک قرار دارد و با قرار گرفتن در جایگاه ششم لیگ حرفه ای فوتبال این کشور، فصل آینده فرصت حضور در مسابقات لیگ اروپا را خواهد داشت.

بازیکنان ایرانی پیشین

  • حسین صدقیانی

  • داریوش یزدانی

  • علی‌رضا امامی‌فر

  • محمدرضا مهدوی

  • مهرداد میناوند

  • حمیدرضا نیک پناه

  • مرتضی خواجه

 

نظر خود را درباره «شارلوا بلژیک، باشگاه فوتبال کاوه رضایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شارلوا بلژیک، باشگاه فوتبال کاوه رضایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.