زمان مطالعه: 1 دقیقه
خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر

خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر

پیت بول نام نژادی از سگ است پیشتر نژادهای پیت بول تریر آمریکایی، استفوردشایر تریر آمریکایی، بولی آمریکایی...

پیت بول نام نژادی از سگ است پیشتر نژادهای پیت بول تریر آمریکایی، استفوردشایر تریر آمریکایی، بولی آمریکایی یا امریکن بولی و استفوردشایر بول تریر هم به عنوان پیت بول دانسته می‌شدند.  اگر به دنیای حیوانات به ویژه دنیای سگ ها علاقه دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که خصوصیات سگ پیت بول را منتشر می کنیم.

خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر
خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر



خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر

گاهی بولداگ آمریکایی هم در این رده جای می‌گرفت. بیشتر این نژادها در اصل سگ‌های مبارزه اند که از جفت‌گیری‌های ضربدری میان تریر و سگ‌های مخصوص گاوهای وحشی بوجود آمده‌اند. پس از ممنوع شدن استفاده از سگ در ورزش‌های خونین، از این سگ‌ها به عنوان سگ نگهبان برای دامها (خوک و گاو) و سگ شکاری استفاده شد و آنها مانند عضوی از خانواده شدند. با اینکه نبرد خونین سگ‌ها در آمریکا ممنوع شده اما همچنان به صورت زیرزمینی ادامه دارد و پیت بول‌ها بهترین گزینه برای این کاربردند.

pit-bull
pit-bull

تاریخچه پیدایش سگ پیت بول

پیت بول‌ها از جفت‌گیری میان بولداگ و تریر بدست آمده‌اند، سگی که از این جفتگیری بدست آمد شهامت و چابکی تریر و نیرومندی بولداگ را داشت.

خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر
خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر

تلفیق اولیه دو نژاد بولداگ و انگلیش تریر در قرن نوزدهم “بول اند تریر” نام گرفت که بعدها نژادهای “بول تریر” و “استافورد شایر بول تریر” نیز از این میکس کردن به وجود آمدند.

به گزارش آسمونی سگ های تریر دارای نژاد مختلفی هستند که این نژاد ها به خاطر خصوصیات اخلاقی و ظاهری خاصی که دارند در گروه سگ های تریر قرار گرفته اند. این گروه از شگ ها با توجه به اینکه جثه کوچک تا متوسطی دارند ولی انرژی و شجاعت بالایی دارند. به صورتی که در گذشته از این سگها به عنوان سگ های شکاری استفاده می شد.

نظر خود را درباره «خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات سگ پیت بول ؛ جنگجوی شکست ناپذیر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.