زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین سایت های دانلود عکس

بهترین سایت های دانلود عکس

آسمونی در این بخش مجموعه بهترین سایت های دانلود تصویر در جهان را برای شما عزیزان...

بهترین سایت های دانلود تصاویر با کیفیت

1- Picjumbo.com
در این سایت شما تعداد زیادی تصاویر شگفت انگیز و زیبا در هر موضوع و عنوانی می توانید پیدا کنید که نیازی هم به گرفتن مجوز برای استفاده در سایت خودتان ندارید.

2- Pexels.com
این سایت یکی از بزرگترین دایرکتوری های تصاویر رایگان است .این سایت تصاویر زیادی را از سایت های مختلف دیگر جمع آوری کرده است و به همین خاطر شما می توانید مجموعه زیاد و متنوعی از تصاویر را در یک جا کنار هم داشته باشید .پس اگر زمان زیادی برای جستجوی تصاویر در هنگام تولید محتوای وبلاگ یا کپی رایتینگ ندارید این سایت می تواند یکی از بهترین ها باشد .

3- Unsplash.com
تصاویر این سایت حدودا هر 10 روز یکبار به روز میشوند.در این سایت شما برای استفاده از تصاویر نیازی به ثبت نام ندارید اما برای دریافت عکس ها در ایمیل تان می توانید ثبت نام کنید .

4- Flickr.com
در این سایت شما علاوه بر اینکه می توانید به عکس های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید می توانید عکس های خودتان را هم به اشتراک بگذارید .همین طور در این سایت می توانید تصاویر خودتان را ویرایش هم بکنید .البته زمانی می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید که حتما در این سایت ثبت نام کنید .

5- FreePhotosBank.com
دانلود تصاویر رایگان و جذاب در این سایت بسیار ساده است .و هیچ اجباری برای ایجاد حساب کاربری ندارید .در این سایت انواع عکس های انتزاعی ، معماری ، طبیعت ، تصاویر زمینه و الگوهای مختلف در دسترس شماست .

6- FreeMediaGoo.com
در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید در این حساب یک حساب کاربری باز کنید و آن را شارژ کنید اما اجباری نیست  دانلود تصاویر در این سایت محدودیتی ندارد .

7- Creative Commons Search
یک ابزار آنلاین بسیار کاراست که می توانید عکس های خود را در آن به اشتراک بگذارید، از عکس های موجود استفاده کنید و حتی عکس ها را ویرایش و ریمیکس کنید .شما می توانید از این موتورجستجوی تصاویر برای اهداف تجاری و کسب و کارتان به خوبی استفاده کنید .

8- Picsearch.com
 این سایت یک موتور جستجوی عالی برای تصاویر است ، خصوصا برای افرادی که حتی نمی دانند دقیقا چه چیزی را می خواهند جستجو کنند.

بهترین سایت های دانلود عکس
بهترین سایت های دانلود عکس

9- Pixabay
این سایت یکی از بهترین سایت های جستجوی تصاویر با کیفیت بالا می باشد و هیچ محدودیتی در دانلود تصاویر رایگان ندارد .عکس های این سایت توسط کاربران آپلود می شوند .

10- Blogphoto.tvدر این سایت شما می توانید تعداد بسیار زیادی عکس رایگان را ببینید و دانلود کنید در این سایت علاوه بر عکس های وبلاگ می توانید موارد دیگری مانند قالب ها و الگوهای خاص و نقشه ها و الگوی مقالات را هم پیدا کنید .

11- Gratisography.com
یک منبع خوب برای عکس های با کیفیت بالا است .عکس های این سایت در دسته بندی خاصی قرار ندارند و فقط شما می توانید همه آنها از در یک صفحه ببینید و اسکرول کنید و عکس مورد نظرتان را پیدا کنید .

12- Sxc.hu
در این سایت محدودیت های دسترسی به عکس ها و تصاویر با کیفیت با محدودیت بیشتری نسبت به سایت های دیگر اعمال میشود .اما تنوع و تعداد عکس و تصاویر برای انتخاب و جای گذاری در متن و محتوا بسیار زیاد است .

13- DeviantArt
 این سایت بیش از 30 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد .در این سایت هم برای استفاده از عکس ها محدودیت دارید و حتی با پرداخت هزینه و شارژ اعتبارتان هم برای مدت محدودی و تا زمانی که حق اشتراک یا حق استفاده از عکس را پرداخت کرده اید حق استفاده از عکس در سایت تان را دارید .اما مشخصا کیفیت تصاویر این سایت بسیار بالاست .
14- Photodune
این سایت می توانم بگویم که بزرگترین محل پیدا کردن تصاویر رایگان آنلاین است .چیزی حدود 35 میلیون عکس در هر ماه در این سایت آپلود میشود !برای گرفتن عکس ها از این سایت باید روی آیکون مورد نظر روی عکس کلیک کنید و بعد کد مربوطه را در صفحه مود نظرتان PASTE کنید.

15- GettyImages
اگر در هیچ کدام از سایت های دانلود تصاویر رایگان آنلاین نتوانستید عکس مورد نظرتان را پیدا کنید و دوست داشتید کمی هزینه کنید و تصاویر پولی بخرید این سایت یکی از سایت های فروش تصاویر ارزان است .بیش از 4 میلیون عکس در این سایت وجود دارد .

نظر خود را درباره «بهترین سایت های دانلود عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سایت های دانلود عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.