زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش کاشت ناخن هلویی

روش کاشت ناخن هلویی

امروزه روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد. یکی از روش های کاشت ناخن، روش کاشت ناخن هلویی است که خود...
روش کاشت ناخن هلویی
روش کاشت ناخن هلویی


امروزه روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد. یکی از روش های کاشت ناخن، روش کاشت ناخن هلویی است که خود کاشت ناخن هلویی دو نوع دارد، کاشت ناخن با پودر هلویی و کاشت ناخن با پودر معمولی. آسمونی در این بخش نکاتی در مورد روش کاشت ناخن هلویی برای شما عزیزان تهیه کرده است که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

روش کاشت ناخن هلویی چیست؟

تفاوت کاشت ناخن پودری هلویی با کاشت ناخن پودری معمولی

از نظر کیفیت و دوام بسته به مارک و کیفیت پودر فرقی ندارند.

فرق اصلی در رنگ و ظاهر است .

خوبی پودر هلویی به این است که کسانی که صدف ناخن شان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی میپوشانند تا ناخن زیبایی بیشتری داشته باشد .

کاشت ناخن پودر هلویی هم در کاشت ناخن گریم و هم به تنهایی قابل استفاده هست.

میزان رشد ناخن و مخصوصا در کاشت ناخن های اولیه با تیپ دو رنگ شدن ناخن و تیپ زیر پودر هلویی پوشیده می شود.

عکس کاشت ناخن که ملاحظه می کنید با پودرهلویی و دیزاین کروم انجام شده همانطور که می بینید این پودر رنگی زیبا دارد و دیگر نیاز به لاک نیست.

تفاوت کاشت ناخن هلویی با کاشت ناخن پودری این است که در این روش از پودر هلویی رنگ برای کاشت استفاده می‌شود. در روش کاشت ناخن هلویی معمولا صدف ناخن با پودر هلویی رنگ پوشانده می‌شود تا زیبایی بیشتری برای ناخن‌ها ایجاد شود.

معمولا زمانی که از تیپ برای کاشت ناخن استفاده می‌شود حالت دو رنگی بر روی صدف ناخن ایجاد می‌شود. استفاده از پودر هلویی باعث می‌شود تا این دورنگی در صدف ناخن پوشیده شده و سطح صاف و یکدستی برای ناخن ایجاد شود.

 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش کاشت ناخن هلویی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش کاشت ناخن هلویی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.