زمان مطالعه: 1 دقیقه
چتر پاراسل چگونه است؟

چتر پاراسل چگونه است؟

یکی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان، چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان جزیره کیش...

یکی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان، چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در کیش و عکس هایی از چتر پاراسل را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید و می بینید. دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

چتر پاراسل چگونه است؟
چتر پاراسل چگونه است؟

پاراسل ، یکی از بهترین تفریحات آبی در جزیره کیش می باشد. در این تفریح چتر پاراسل که فرد مورد نظر روی آن نشسته است توسط یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و پس از حرکت کردن قایق فرد مورد نظر اوج می گیرد. مثل این است شخصی که چتر نجات دارد توسط طنابی در ارتفاع 150 متری به قایقی وصل شده باشد.

تجربه دیدن جزیره زیبای کیش از بالا، بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد. اگر دوست دارید که خاطره ای خوش و هیجان انگیز از جزیره کیش در ذهن شما باقی بماند پیشنهاد ما این است که حتما پاراسل کیش را امتحان کنید.

parasailing-umbrella
parasailing-umbrella

قیمت پاراسل

قیمت پاراسل بسته به ارتفاعی که از سطح دریا می گیرید دارد. این چتر می تواند شما را تا ارتفاع 500 متری از سطح دریا بالا ببرد. هزینه هر ارتفاع متفاوت است و به این صورت است که: اگر می خواهید تا ارتفاع 150 متری از سطح آب بالا بروید قیمت آن 70 هزار تومان است. اگر بخواهید تا ارتفاع 300 متری از سطح دریا بالا بروید هزینه آن 90 هزار تومان است. اگر بخواهید این چتر شما را تا ارتفاع 500 متری از سطح دریا بالا ببرد هزینه آن 120 هزار تومان می شود.

چتر پاراسل چگونه است؟
چتر پاراسل چگونه است؟

چه افرادی می توانند سوار چتر پاراسل بشوند؟

همه افراد می توانند سوار چتر پاراسل شوند و از پاراسل سواری لذت ببرند. محدودیتی در مورد سن افراد وجود ندارد ولی ترجیحا افراد زیر 10 سال همراه با یک فرد بزرگ سال سوار پاراسل شوند. این چتر ها از تک نفره وجود دارد تا 3 نفره. رنگ بندی و  طرح های چتر پاراسل ها در نوع خود نیز قابل توجه است از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی که با سلیقه خودتان می توانید آنها را انتخاب کنید.

parasailing-umbrella
parasailing-umbrella
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چتر پاراسل چگونه است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چتر پاراسل چگونه است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.