زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکتر خوب ارتودنسی

دکتر خوب ارتودنسی

شاید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی باشه که خدا به ما داده و ما باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.دندان هم...

Orthodontics
Orthodontics



شاید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی باشه که خدا به ما داده و ما باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.دندان هم یکی از اجزای بدن هستش که علاوه بر سالم بودن ، زیبایی اون هم اهمیت بسزایی داره.

ارتودنسی دندان، تخصصی از زیرمجموعه های علم دندانپزشکی است که در حقیقت علم جفت کردن دندان های نا مرتب و مشکلات مربوط به جفت شدن دندان ها میباشد.

ارتودنسی به معنی مرتب کردن دندان ها می باشد. هدف از این کار، ردیف کردن دندان های فک بالا یا فک پایین و یا هر دو فک می باشد، ولی دو نکته مهم دیگر را نیز به طور هم زمان باید در نظر داشت:

1- دندان های مرتب شده در دو فک به خوبی بر روی یکدیگر قرار گیرند تا عمل جویدن به بهترین نحو ممکن انجام شود.

2- حرکات دندانی به آهستگی و با حداقل آسیب انجام شود تا موقعیت جدید دندان ها تغییر نکند یا دندان ها صدمه نبینند.

اگر شما هم نیاز به ارتودنسی برای دندان هایتان داشته باشید اولین موضوعی که بهش فکر می کنید اینه که پیش کدوم دکتر ارتودنسی برم.

مسلما متخصصان ارتودنسی در تهران و ایران کم نیستند اما اینکه ما پیش کدوم دکتر بریم که خیالمون راحت باشه ما رو به فکر فرو می برد ما در پروتال آسمونی این بخش را ایجاد کردیم که کسایی که قبلا کار ارتودنسی انجام دادند و یا دکتر فوق تخصص ارتودنسی را می شناسند که دکتر  خوبی در زمینه ارتودنسی هست اینجا به بقیه مردم معرفی کنند.

برای اعلام نظر خودتون درمورد دکتر خوب ارتودنسی از بخش نظرات همین مطلب استفاده کنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دکتر خوب ارتودنسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب ارتودنسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.