زمان مطالعه: 2 دقیقه
رودخانه اوشمک زیباکنار

رودخانه اوشمک زیباکنار

اوشمک نام رودخانه ای در زیباکنار است. رودخانه اوشمک زیباکنار به خاطر زیبایی خاصی که دارد به یک منطقه توریستی...

اوشمک نام رودخانه ای در زیباکنار است. رودخانه اوشمک زیباکنار به خاطر زیبایی خاصی که دارد به یک منطقه توریستی تبدیل شده است. آسمونی در این بخش در مورد رودخانه اوشمک زیباکنار اطلاعاتی منتشر می کند. همچنین در پایان این مقاله می توانید عکس های رودخانه اوشمک زیباکنار را مشاهده نمایید.

رودخانه اوشمک زیباکنار : انتقال آب رودخانه «اوشمک» به زیباکنار

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد انزلی از انتقال آب رودخانه اوشمک از طریق لوله‌گذاری به شالیزار های روستای زیباکنار خبر داد.

مجید فاتحی عصر امروز در جریان بازدید از روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: تعداد 28 روستا در محدوده منطقه آزاد واقع شده که پنج روستا متعلق به انزلی و 23 روستا در محدوده شهرستان رشت است.

وی به ارائه خدمات منطقه آزاد انزلی به روستاهای این محدوده اشاره کرد و افزود: طرح‌های حمل زباله، آسفالت معابر و نامگذاری کوچه‌ها در روستاهای مذکور اجرایی شده است.

فاتحی با بیان اینکه روستاهای خمام، لشت‌نشاء و خشکبیجار در محدوده منطقه آزاد انزلی هستند، تصریح کرد: وضعیت معیشتی و بهداشتی مردم در روستاهای محدوده مذکور با حمایت منطقه آزاد انزلی ارتقا پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار از جمعیت 30 هزار نفری این بخش خبر داد و بیان کرد: 42 روستا جزء آخرین نقاط آبخور سد سفیدرود هستند و بیشترین دغدغه را در بخش آب داریم.

وی به لایروبی انهار در روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: تمام ایستگاه‌های پمپاژ منطقه مذکور تعمیر و بازسازی شده و فعال است.

فاتحی با اشاره به قول همکاری دوجانبه منطقه آزاد انزلی و شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان در روستاهای ساحلی، خاطرنشان کرد: آبیاری شالیزارها یکی از مشکلات در روستای زیباکنار است.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد انزلی از انتقال آب رودخانه «اوشمک» به شالیزارهای منطقه خبر داد و یادآور شد: 350 متر لوله خریداری شده است و از محل ایستگاه پمپاژ تا شالیزارها لوله‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای لایروبی انهار منطقه تلاش بسیاری انجام شده است، اظهار کرد: فرصت مناسبی برای برطرف کردن مشکلات در فصل زراعی آینده فراهم شده است.

رودخانه اوشمک زیباکنار : گابیون‌بندی رودخانه «اوشمک» آغاز شد

عضو شورای اسلامی شهرستان رشت به لایروبی رودخانه «اوشمک» اشاره کرد و گفت: گابیون‌بندی رودخانه مذکور آغاز شده است.

حبیب ابراهیمی از اجرای پروژه احداث سد لاستیکی در رودخانه «اوشمک» خبر داد و افزود: پیمانکار پروژه مذکور انتخاب شده و در حال احداث سد است.

وی لشت‌نشاء را آخرین نقطه آبرسانی سد سفیدرود به شالیزارهای رشت خواند و بیان کرد: میانگین کشت در روستاهای لشت‌نشاء زیر یک‌هکتار است و مردم کشت تک‌محصولی برنج دارند.

ابراهیمی خواستار لایروبی و کف‌تراشی استخر هشت هکتاری لشت‌نشاء شد و تصریح کرد: استخر مذکور محل مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری در راستای توسعه منطقه است.

عکس رودخانه اوشمک زیباکنار

رودخانه اوشمک زیباکنار
رودخانه اوشمک زیباکنار

رودخانه اوشمک زیباکنار / رودخانه اوشمک

ooshmak-river
ooshmak-river

رودخانه اوشمک زیباکنار / رودخانه اوشمک

رودخانه اوشمک زیباکنار
رودخانه اوشمک زیباکنار

رودخانه اوشمک زیباکنار / رودخانه اوشمک زیباکنار

ooshmak-river
ooshmak-river

رودخانه اوشمک زیباکنار / رود اوشمک

رودخانه اوشمک زیباکنار
رودخانه اوشمک زیباکنار

رودخانه اوشمک زیباکنار / رود اوشمک زیباکنار

 

نظر خود را درباره «رودخانه اوشمک زیباکنار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رودخانه اوشمک زیباکنار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.