زمان مطالعه: 1 دقیقه
عجیب ترین اتفاقات لیگ فوتبال؛ قرارداد یک هفته ای نکونام و ابومسلم

عجیب ترین اتفاقات لیگ فوتبال؛ قرارداد یک هفته ای نکونام و ابومسلم

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران مسابقات مهم زیادی را در زندگی خود تجربه کرد اما بدون شک، عجیب ترین بازی زندگی وی در تیم ابومسلم انجام شد.

تا قبل از شکل گیری لیگ برتر، قوانین عجیبی در لیگ کشور اجرا می شد. از جمله این قوانین برگزاری برخی مسابقات در ساعت 10 صبح و قراردادهای چند هفته ای بازیکنان با تیم های لیگ های پایین تر و آن گاه پیوستن آن ها به تیم های دسته های بالاتر بود؛ زیرا تیم ها تنها می توانستند تعداد محدودی بازیکن از تیم های دسته های بالا به خدمت بگیرند.

در کنار این قوانین، استقلال در دوران مدیریت علی فتح الله زاده هم عادت داشت که تمام جوانان لیگ که در برابر این تیم بازی خوبی انجام می دهند را خریده و آن ها را به نیمکت تبعید کند. امری که شاید برای استقلال سود نداشت اما در عوض، تیم های رقیب را به شدت تضعیف می کرد.

با تمام این احوال شاید در لیگ 79-78 عجیب ترین اتفاق ممکن در لیگ رخ داد که بانی آن تیم پاس و مدیرعامل وقت آن ناصر شفق بودند. پاسی ها که در زمان شفق بدترین نتایج ممکن را کسب کرده بودند کلیه سرمایه های خود را وقف تیم هایی می کردند که نیروی انتظامی حامی آن ها شده بود.

 در آخرین هفته لیگ هم وقتی بازی آخر پاس تشریفاتی شد، این تیم 4 بازیکن خود را برای یک مسابقه به ابومسلم واگذار کرد! به این ترتیب جواد نکونام به همراه سبو شهبازیان، رضا حاج اسبویی و مارکار اقاجانیان برای یک بازی به ابومسلم قرض داده شدند تا این تیم با 4 بازیکن کمکی پاس در برابر استقلال قرار گیرد. در همین مسابقه احمد مومن زاده یک گل برای استقلال زد که از زیر تور دروازه رد شد و داور که متوجه گل شدن صحنه نشده بود نظر مارکار آقاجانیان مدافع حریف را پرسید. آقاجانیان هم گفت توپ گل نشده است! در پایان مسابقه(0-0) شد و ابومسلم راهی دسته پایین تر شد. نکونام هم دیگر برای هیچ تیم دیگری تک بازی انجام نداد.

نظر خود را درباره «عجیب ترین اتفاقات لیگ فوتبال؛ قرارداد یک هفته ای نکونام و ابومسلم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عجیب ترین اتفاقات لیگ فوتبال؛ قرارداد یک هفته ای نکونام و ابومسلم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.