زمان مطالعه: 3 دقیقه
وسایل کار ناخن و محصولات ناخن

وسایل کار ناخن و محصولات ناخن

ناخن یکی از بخش های زیبایی است که خانم ها اهمیت زیادی به آن می دهند. آسمونی در این بخش وسایل و ابزاری که در...

ناخن یکی از بخش های زیبایی است که خانم ها اهمیت زیادی به آن می دهند. آسمونی در این بخش وسایل و ابزاری که در مراکز مراقبت از ناخن استفاده می کنند را معرفی می کند. همچنین در این مقاله برنامه مراقبت از ناخن به همراه محصولات ناخن را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

وسایل کار ناخن و محصولات ناخن
وسایل کار ناخن و محصولات ناخن
وسایل و ابزار های مورد استفاده در کاشت ناخن شامل:

  • میز و صندلی مخصوص (هر ناخن کار برای شروع کار خود باید میز و صندلی مخصوص این کار را تهیه کند)
  • سوهان برقی (این وسیله در کاشت ناخن نقش مهم و کاملا حیاتی را ایفا می کند)
  • دستگاه یو وی (UV) (دستگاهی است حاوی لامپ اشعه دار که برای خشک شدن مواد کاشت ژل و ژلیش استفاده می شود)
  • دستگاه اتوماتیک طراحی (این دستگاه هنوز توی ایران به خوبی جا نیوفتاده است و نیازی به تهیه آن در شروع کارتان نیست)
  • فن (جهت تسریح در خشک شدن لاک و کلیه مواد)
  • مواد کاشت ناخن (شامل پودر، لیکویید، ضد قارچ و پرایمر می باشد)
  • ابزار کاشت ناخن (شما برای شروع کار ناخن به تعدادی ابزار دستی احتیاج دارید که شامل قلم، گوشت گیر، کاتر، نیلاف، سوهان دستی، پلیش، پاک کن و… می باشد و همچنین برای طراحی به خریداری دیزاین های طراحی با اشکال مختلف به سلیقه خود نیازمندید)

برنامه مراقبت و محافظت از ناخن

ابتدا سطح ناخن ها را کاملاً تمیز نموده و کلیه آثار بر جای مانده از لاک یا سایر فرآورده های ناخن را پاک نمایید:

nail-tools
nail-tools
جهت افزایش نرمی و انعطاف پذیری ناخن و پوست اطراف آن مالیده و با حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. روزها جهت افزایش مقاومت و استحکام ناخن ها از محلول استحکام بخش ناخن (Nail Strengthener) استفاده فرمایید.

جهت افزایش مقاومت و استحکام ناخن: روزی یکبار، تمامی ناخن ها را به کمک برس با یک لایه نازک از محلول استحکام بخش ناخن (Nail Strengthere) پوشانده و یک دقیقه صبر کنید تا کاملاً خشک گردد. به منظور حصول نتیجه بهتر، استفاده شبانه از روغن تقویت کننده ناخن به همراه مصرف روزانه این فرآورده توصیه میگردد.

جهت افزایش رشد ناخن: در طی شبانه روز یکبار، مقدار کافی از محلول محرک رشد ناخن (Nail Growth) را از طریق برس بر روی سطح ناخن و پوست محل رویش در قاعده ناخن مالیده و به کمک انگشت شست و با حرکات دورانی، بخش تحتانی ناخن را به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

جهت صاف و یکدست نمودن سطح ناخن: به کمک برس یک لایه از محلول ترمیم کننده ناخن (Nail Repair and Ridge Filler) را بر روی تمام سطح ناخن مالیده و اجازه دهید تا محلول کاملاً خشک گردد. چنانچه در سطح ناخن ها فرورفتگی و خطوط عمیق وجود دارد مصرف را به روش قبلی مجدداً تکرار نمایید. در صورت عدم استفاده از لاک ناخن، مصرف محلول خشک کننده سریع لاک ناخن بر روی این فرآورده سبب درخشندگی و براقیت هر چه بیشتر ناخن گردیده و به حفظ زیبایی آن کمک شایانی می نماید.

وسایل کار ناخن و محصولات ناخن
وسایل کار ناخن و محصولات ناخن
توجه: از مالیدن این محصول بر روی ناخن هایی که با فیلم های روغنی پوشیده شده اند خودداری فرمایید.

جهت از بین بردن پوست های زائد اطراف ناخن: یک بار در هفته، پس از شستشوی دست ها به کمک آب گرم و صابون، به مقدار کافی از محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن (Cuticle Remover) را از طریق برس بر روی بافت های اضافی اطراف ناخن مالیده و اجازه دهید محلول به مدت یک دقیقه باقی بماند. سپس به کمک میله مخصوص مانیکور پوشیده شده با پنبه، بافت های اضافی اطراف ناخن را به عقب هدایت کنید.

سپس مجدداً دست ها را به کمک آب گرم فراوان و صابون، تمیز و خشک نمایید. جهت افزایش انعطاف پذیری و الاستیسیته ناخن و همچنین حفظ رطوبت  و نرمی کوتیکول اطراف آن، مصرف روغن تقویت کننده ناخن (Fortifying Oil) بصورت روزانه توصیه می گردد.

جهت از بین رفتن عادت به دهان بردن انگشتان، جویدن ناخن و مکیدن انگشت: یک روز در میان، تا توقف کامل عادت مذکور، مقدار کافی از لاک جلوگیری از جویدن ناخن (No More Bite) را از طریق برس بر روی تمام سطح ناخن و پوست اطراف آن بمالید. مصرف را مجدداً به روش قبلی تکرار نموده و اجازه دهید تا محلول کاملاً خشک گردد. جهت افزایش سرعت رشد ریشه ناخن و تقویت آن، همچنین حفظ زیبایی و شفافیت بیشتر ناخن، مصرف روزانه از محلول محرک رشد ناخن (Nail Growth) به همراه این فرآورده توصیه می گردد.

توجه: از مالیدن این محصول بر روی ناخن هایی که با فیلم روغنی پوشیده شده اند خودداری فرمایید.

جهت تثبیت رنگ لاک و دوام آن، افزایش براقیت و درخشندگی ناخن: هر 3 روز یکبار یا پس از خشک شدن کامل لاک ناخن، به کمک برس یک لایه از محلول خشک کننده سریع لاک ناخن (Top Coat Fast Drier) را بر روی تمامی سطح ناخن و همچنین سطح زیرین لبه آزاد ناخن بمالید. در صورت عدم استفاده از لاک ناخن، استفاده از محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم (Nail Repair and Ridge Filter)، قبل از مصرف محلول خشک کننده سریع لاک ناخن هیدرودرم علاوه بر افزایش درخشندگی و براقیت، به حفظ سلامت، زیبایی و یکنواختی ناخن کمک شایانی می نماید.

nail-tools
nail-tools
محصولات ناخن

فرآورده های تخصصی مراقبت از ناخن:

  • محلول محرک رشد ناخن

  • محلول استحکام بخش ناخن

  • لاک جلوگیری از جویدن ناخن

  • روغن تقویت کننده ناخن

  • محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن

  • محلول ترمیم کننده ناخن

  • محلول خشک کننده سریع لاک ناخن

نظر خود را درباره «وسایل کار ناخن و محصولات ناخن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره وسایل کار ناخن و محصولات ناخن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.