زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه اطلاعات بازار املاک ایران

سامانه اطلاعات بازار املاک ایران

سامانه اطلاعات بازار املاک ایران که لینک آن روی سایت وزارت راه‌ و شهرسازی قرار دارد و قیمت آپارتمان‌های...
سامانه اطلاعات بازار املاک ایران
سامانه اطلاعات بازار املاک ایران


سامانه اطلاعات بازار املاک ایران که لینک آن روی سایت وزارت راه‌ و شهرسازی قرار دارد و قیمت آپارتمان‌های قطعی فروش رفته و نرخ قطعی اجاره ‌بها را اعلام می‌کند. آسمونی در این بخش به معرفی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می پردازد.

آشنایی با سامانه اطلاعات بازار املاک ایران

دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن با پیشینه بالغ بر سه دهه فعالیت، یکی از دفاتر حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی می‌باشد. از مهمترین وظایف این دفتر می‌توان به برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت بر تأمین و توسعه مسکن، نظارت عالیه بر تهیه و تحقق برنامه‌ها و طرح‌های تولید مسکن، مطالعه و بررسی مستمر نیازمندی‌های مسکن شهری، تهیه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در بخش زمین و مسکن، برنامه‌ریزی و تجهیز منابع به منظور تأمین مسکن برای گروه‌های نیازمند، بسترسازی در جهت ایجاد هماهنگی بین برنامه‌های مسکن و برنامه‌های توسعه شهری در چارچوب آمایش سرزمین، مطالعه و بررسی درخصوص شاخص‌های بهره‌وری در بخش مسکن، بررسی مستمر اثرات متقابل مسکن و اقتصاد کلان، جمع‌آوری، تهیه، پردازش و ساماندهی و تحلیل آمار و اطلاعات بخش مسکن، فراهم‌کردن زمینه لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی زمین و مسکن، مطالعه و بررسی و تهیه طرح‌های مورد نیاز در راستای تنظیم بازار و انطباق بین عرضه و تقاضا، سیاست‌گذاری، جلب مشارکت و حمایت از مؤسسات داخلی و خارجی، سازندگان مسکن، تعاونی‌های مسکن و شرکت‌های پس‌انداز و تأمین مسکن و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، تهیه، تدوین و ارزیابی شاخص‌های اصلی بخش مسکن، تدوین الگوی مصرف مسکن و هدایت برنامه‌ها بر اساس آن، مطالعات تطبیقی وضعیت مسکن در کشورهای مختلف و نهادهای بین‌المللی و ... اشاره نمود.

تماس با سامانه اطلاعات بازار املاک ایران

تلفن سامانه اطلاعات بازار املاک ایران :

88646277 - 88646278

فکس سامانه اطلاعات بازار املاک ایران :

88646279

ایمیل سامانه اطلاعات بازار املاک ایران :

eghtesadmaskan@mrud.ir

آدرس سامانه اطلاعات بازار املاک ایران :       

میدان آرژانتین، بلوار آفریقا، اراضی عباس آباد، وزارت راه و شهرسازی، ساختمان شهید دادمان، طبقه سوم

 
نظر خود را درباره «سامانه اطلاعات بازار املاک ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه اطلاعات بازار املاک ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.